Patch til Civilization 3
Fra : Kenneth Olsen

Dato : 01-01-02 02:12

Jeg har set at der er kommet en patch (vist for noget tid siden), til
mit elskede spil Civilization 3, har har også hørt at det vist ikke
skulle kunne køre under Windows XP, og skulle kunne lave lort i spillet
hvis man prøver, nogen der kan af eller bekræfte dette?
Vil jo ikke hente noget som ikke virker...

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Hellfire

Dato : 01-01-02 03:06

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> wrote in message
> [...]
> hvis man prøver, nogen der kan af eller bekræfte dette?
> Vil jo ikke hente noget som ikke virker...

Infogrames advarede selv om dette den første dag patchen var online på
www.civ3.com. Dagen efter var advarslen væk. I stedet var der en ny advarsel
om, at patchen fra dagen før var fejlbehæftet, så mon ikke det var den fejl
de fik rettet .
Den opdaterede patch virker efter min mening fint med XP. Bemærk, at den
opdaterede patch har samme versionsnummer, som den fra førstedagen, så for
at være på den sikre side, bør du hente den fra www.civ3.com.

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 01-01-02 23:22

Hellfire skrev:
> [...]
> opdaterede patch har samme versionsnummer, som den fra førstedagen, så for

Den patch var da godt nok dejlig, den fjerne den trælse ventetid når ens
140 workere skal rundt
Nu kan jeg så bare ikke bruge den no cd patch jeg kørte med før, så nu
er jeg tvunget til at havde et cd rom drev i den bærbare...

Fra : Hellfire

Dato : 01-01-02 23:34

> [...]
> Nu kan jeg så bare ikke bruge den no cd patch jeg kørte med før, så nu
> er jeg tvunget til at havde et cd rom drev i den bærbare...

En anden træls ting er, at de trainere jeg har ikke rigtigt understøtter den
nye version . Men skidt, der kommer nok nogle nye

Fra : Rune Manscher

Dato : 02-01-02 11:44

> [...]
> Nu kan jeg så bare ikke bruge den no cd patch jeg kørte med før, så nu
> er jeg tvunget til at havde et cd rom drev i den bærbare...

Så hent en cracked .exe på fx. www.gamecopyworld.com

*Rune

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 02-01-02 13:42

Rune Manscher skrev:

> Så hent en cracked .exe på fx. www.gamecopyworld.com

Viste så ikke at der var kommet cracked exe fil som var opdateret

Fra : Hellfire

Dato : 02-01-02 18:35

> Viste så ikke at der var kommet cracked exe fil som var opdateret

Nu er det bare lige det ved det, at en cracked .exe er beregnet til at lave
back-up af original-cd'en. NO-CD cracks til v1,16f er der ingen af endnu (på
gamecopyworld ihf.).

Fra : eli

Dato : 02-01-02 19:18

jo der er, på forsiden, newest files eller så´en noget

--
M.v.h
Dan