Mere hjælp til RtCW
Fra : Stig Mogensen

Dato : 30-12-01 16:16

RtCW hakker helt vildt! Opløsningen er 600*400*16, som er den samme jeg
kører Quake 3 Arena, og soldier of Fortune, problemløst med.

Jeg kører med W2K Pro(SP2), 256mb ram, AMD K6-3 400 CPU, GeForce2 MX-200
grafikkort, og Nvidia´s 23.11 driver.

Hvorfor vil RtCW ikke?...mangler jeg en patch til spillet?

Mvh

Norman

Fra : Lasse Birnbaum Jense~

Dato : 30-12-01 21:58

Det er højst sandsynligt din processor der er flaskehalsen, derfor hakker
det

og forresten det hedder nok 640x480 16 bit

Fra : Stig Mogensen

Dato : 30-12-01 23:23

Oops...sorry...jeg mente 800*600....og hvis CPUen er flaskehalsen, hvorfor
kører Quake 3 så glidende, uden bøvl ?

Fra : DoGgX

Dato : 30-12-01 23:42

RtCW ER MERE KRÆVENDE!!! ER DET SVÆRT AT FORSTÅ??? DET ER TRODS ALT ET ÅR
NYERE

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Stig Mogensen

Dato : 31-12-01 00:38

Slap af knægt......

Fra : Peter T.

Dato : 31-12-01 10:08

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> wrote in

> RtCW ER MERE KRÆVENDE!!! ER DET SVÆRT AT FORSTÅ??? DET ER TRODS ALT ET
> ÅR NYERE

Din caps lock sidder fast, du quoter som en amatør og du har en lam opførsel
på usenet. Så der er 2 ting du kan gøre:

1. læs på www.usenet.dk om hvordan man opfører sig på usenet
2. hold dig langt væk fra usenet indtil du er blevet gammel nok

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Børge T.

Dato : 31-12-01 04:20

> Oops...sorry...jeg mente 800*600....og hvis CPUen er flaskehalsen, hvorfor
> kører Quake 3 så glidende, uden bøvl ?

Fordi RtCW er meget mere krævende end Quake 3. Selvom "skelettet" er Q3
enginen, så er der bygget temmelig meget ovenpå, og det belaster FPU'en
temmelig meget, og netop en CPU som din har jo bestemt ikke ry for at have
en kraftig FPU, tværtimod!!
Dit videokort burde være velegnet til den opløsning du skriver (800x600x16),
men din CPU kan ikke føde det.

B.T.

Fra : Stig Mogensen

Dato : 31-12-01 09:14

Ok.....tak

Så er det jo bare et spørgsmål om penge

Fra : Peter T.

Dato : 31-12-01 10:04

> Så er det jo bare et spørgsmål om penge

Wolfenstein kører acceptabelt på min vens amd k6-2 300 mhz, voodoo2 og 128
mb ram. Det er med al gfxgejl på et minimum (640*480 og 16bit) og det
hakker en smule, men alligevel spilbart. :)