Skud mod mål i Fifa 2002 ?
Fra : :-\)

Dato : 30-12-01 12:58

Hvordan brager man bolden mod mål i Fifa 2002. Jeg spiller med et Microsoft
Sidewinger gamepad, men det eneste jeg kan når jeg er tæt på målet/eller ude
fra er at lave en jordfræser lige i armene på målmanden - hjææææææælp, hvad
gør jeg, jeg scorer jo aldrig på bolde langs jorden ?

venlig hilsen Bot

Fra : Darth_vader

Dato : 30-12-01 13:33

du skal holde skudknap i bund i et lille stykke tid - og rette skuddet mod
mål
mvh
darth-vader