Problem med HP Deskjet 840 C USB printer
Fra : Gitte Madsen

Dato : 05-01-02 18:06

Hej NG. Jeg håber, at der er een der kan hjælpe. Når jeg forsøger at inst.
min printer får jeg beskeden, at printeren ikke kan findes på USB porten.
Alt er tilsluttet korrekt, men lige lidt hjælper det. Jeg har forsøgt at
installere printeren på en anden pc, med samme resultat. Da jeg købte
printeren virkede den fint den første måneds tid, men så fik jeg beskeden at
printeren ikke kunne findes, og kan så ikke installere den igen.

På forhånd tak.

M.v.h.

Gitte

Fra : D9N

Dato : 05-01-02 19:02

"Gitte Madsen" <gitte_madsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> printeren ikke kunne findes, og kan så ikke installere den igen.

Hejsa
Installerer du softwaren først ???
hvad er styresystemet ??
har du prøvet et andet kabel ??

--
vh
D9N

Fra : Gitte Madsen

Dato : 05-01-02 20:20

Ups - korrektion. Vi har 3 pc´ere, men den jeg prøver at installere
printeren på kører Win ME, og IKKE xp - det er min egen. Det må I undskylde.