CounterStrike - lyd forsvinder?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-01 18:19

Hejsa!

Hvis jeg bruger alt-tab til at hoppe ud af CounterStrike for et
øjeblik, så er lyden væk når jeg vender tilbage?

Kan det fikses? Har et SB Live!-kort, CS er opdateret til nyeste
version. Jeg kører Windows XP.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Atcox

Dato : 28-12-01 18:49

> Hvis jeg bruger alt-tab til at hoppe ud af CounterStrike for et
> øjeblik, så er lyden væk når jeg vender tilbage?
>
> Kan det fikses? Har et SB Live!-kort, CS er opdateret til nyeste
> version. Jeg kører Windows XP.

Prøv at gå ud i menuen ved at trykke Escape.
I menuen trykker du på resume, og der skulle nu gerne være lyd
på knappen og resten af dit spil.

Pelle.
--
Atcox' Diablo II Speed up Tips & Tweaks
http://hjem.get2net.dk/atcox/d2

Fra : S3N80R

Dato : 28-12-01 19:38

On Fri, 28 Dec 2001 18:49:11 +0100, "Atcox" <atcox@get2net.dk> wrote:

>Prøv at gå ud i menuen ved at trykke Escape.
>I menuen trykker du på resume, og der skulle nu gerne være lyd
>på knappen og resten af dit spil.
>
>Pelle.

Hejsa Lasse Hedegaard,

At gøre som Atcox siger er en mulighed men det er smartere at bruge
GameSpy 3D som er et ganske gratis program - kan downloades på:
http://www.gamespy3d.com/ .

I dette program kan du have alle dine CS servere inde og samtidig se,
om dine kammerater er online og hvilke servere de spiller på m.m.

Derudover kan du gå ud af spillet med <ALT>+<TAB> og vende tilbage
igen med fuld lyd :)

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-12-01 04:13

Atcox skrev:

>Prøv at gå ud i menuen ved at trykke Escape.

Det er desværre et andet problem jeg har med CS. Når jeg hopper ud af
spillet med ESC, så er skærmen blot sort.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 29-12-01 04:23

Det er sikkert fordi du kører CS i Direct3D og ikke i OpenGl ??

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-12-01 19:39

Kenneth Sørensen skrev:

>Det er sikkert fordi du kører CS i Direct3D og ikke i OpenGl ??

Ja, mit grafikkort (Matrox Marvel G400) understøtter åbenbart ikke
OpenGl. Men det kan da ikke være en 'grund' til at det ikke virker -
der er jo mulighed for at vælge Direct3D i spillet, så må man jo gå ud
fra, at det også virker...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Thomas Jari

Dato : 29-12-01 09:25

On Sat, 29 Dec 2001 04:13:29 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Det er desværre et andet problem jeg har med CS. Når jeg hopper ud af
>spillet med ESC, så er skærmen blot sort.

Hej Lasse

Prøv at følge disse guides.

--
Mvh Thomas Jari
Den gamle øje-for-øje filosofi fører kun til, at alle til sidst bliver blinde.

Fra : Thomas Jari

Dato : 29-12-01 09:28

wrote:

>Det er desværre et andet problem jeg har med CS. Når jeg hopper ud af
>spillet med ESC, så er skærmen blot sort.

Så for du lige linket også:
http://www.fedespil.dk/artikler/tweak-guide/