rtwc......
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 27-12-01 00:45

hej..
jeg sidder og spiller rtwc og syntes jeg har valgt en sværhedsgrad der er 1
nummer for høj til mig...
men jeg er aligevel kommet til den bane hvor man skal finde Sniper rifle M1
OSA og passe på ikke at blive set + smadre alle alarmerne... det går bare
ikke rigtig, jeg mangler 1 alarm + jeg kan ikke komme hen til lastbilen (
underligt nok da jeg har været der henne 1 gang uden af "fyren" ved porten
så mig)
kan man skifte sværhedsgrad i et spil eller skal jeg starte helt forfra ???
:(((

Lars Bisgaard

Fra : Punishers Inc.

Dato : 27-12-01 01:07

Du skal ret hurtigt løbe cirka halvdelen af vejen hen til vagten. På din
højre hånd er der en dør => Go Forest! Hvis du ikke er hurtig kommer der en
anden vagt hen til den 1ste vagt som vil spotte dig.
Efter du har spurtet igennem gangen inde bag døren i tunnellen vil du komme
op og ud af en slags forhøjning (bunkerstil). Lige forude (nogle 100 meter)
er der en vagtpost med snipertårn, kammogarn osv. Et eller andet sted her er
der en tønde du skal balre => vupti! den ultimative sniper! (pas på vagten
som lusker rundt et sted nede bagved hvor der i øvrigt også er forsyninger)

Når du alligevel er ved denne bane: Når du engang kommer ind i basen og skal
springe på trucken, skal dette først gøres når den holder stille med
bagenden op af en slags lasterampe.

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 27-12-01 12:58

> [...]
skal
> springe på trucken, skal dette først gøres når den holder stille med

Ehh Det har jeg sådan set gjort... det jeg ikke kan nu er at finde den
sidste ( tror jeg ) alarm og jeg kan ikke komme hen til lastbilen uden at
vagten ved den sidste port ser mig. :((
altå han foran den lastbil jeg skal op på

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Punishers Inc.

Dato : 27-12-01 21:13

Hehe, jeg misforstod vist....well jeg fatter så bare ikke hvorfor det
lykkedes dig at alarmere portvagten??? -han er sgu da både blind og døv. Du
skal selvfølgelig snige dig ind i lastbilen fra venstre side af basen....du
vil uundgåeligt blive spottet hvis du sniger dig mod portvagten og lastbilen
fra højre side

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 28-12-01 00:32

> [...]
basen....du
> vil uundgåeligt blive spottet hvis du sniger dig mod portvagten og

Hmm.. nå :)
selv om jeg endten løber, går eller "kravler" (C) helt oppe mod hegnet i
den side af basen hvor jeg kommer ind så ser port vagten mig :(((
så jeg fatter det ikke..... :(

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Hmm

Dato : 30-12-01 15:12

Hej.
Jeg havde lidt samme problem, jeg undgik at skyde den chauffør inde i den
ene bygning nær lastbilen, jeg sneg mig op ad væggen bag de store blokke og
hen til læsserampen for derefter at hoppe op i lastbilen, den med at smadre
alle alarmerne er ikke nødvendigt, man må bare ikke blive opdaget, har du
hentet sniper riflen nede i slugten hvor maskingeværreden er.
Har du ordnet ham inde i bygningen hvor man kan komme ind gennem vinduet.

Fra : DoGgX

Dato : 28-12-01 01:02

hvad er RTWC???

--