LOL FIFA 2002...
Fra : Sadat

Dato : 26-12-01 01:58

Dav..

Kun mig der synts at Fifa 2002 er totalt dårligt og svagt!?!?

Det er eddermandme sunket i kvalitet....

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

[McClane and Zeus are speeding through Central Park]
Zeus: Are you aiming for these people?
McClane: No. [Pauses] Well, maybe that mime.

Fra : Darth_vader

Dato : 26-12-01 12:06

hmmm ja det er nok kun dig
prøv at sætte sværhedsgraden op til det nogle af vi andre spiller på - world
class - så er det ikke så svagt alligevel
darth-vader

Fra : dentro

Dato : 26-12-01 13:01

"Darth_vader" <hbb@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> hmmm ja det er nok kun dig
> prøv at sætte sværhedsgraden op til det nogle af vi
andre spiller på - world
> class - så er det ikke så svagt alligevel
> darth-vader

Er der stadigvæk kun 3 niveauer? Jeg har nemlig ofte
syntes at professional var for nemt, men world class
var lige lidt for svært, når man ikke er under konstant
træning. Det ville være dejligt med et niveau mellem de
to sværhedsgrader.

/dentro

Fra : Sadat

Dato : 26-12-01 16:39

> [...]

world
> class - så er det ikke så svagt alligevel

Ved det ik kun er mig. Selvfølgelig er der udfordring i det... men spillet
sux og har intet med fodbold realisme at gøre. Selve fysikken i spillet er
total galt på den. Du kan sgu da ikke skyde på den måde de skyder i spillet.
Prøv at bemærk bolden når du løber alt hvad du kan og så trykker af imod
mål.

Total skuffelse.... eneste gode Fifa spil nogen sinde er det fra 98.

--
_________________

Fra : Darth_vader

Dato : 26-12-01 20:43

> Ved det ik kun er mig. Selvfølgelig er der udfordring i det... men spillet
> sux og har intet med fodbold realisme at gøre.
hvor mange computerspil har noget med realisme at gøre??? wolfenstein?
quake? formel1 spil? - nævn nogle...

Selve fysikken i spillet er
> total galt på den. Du kan sgu da ikke skyde på den måde de skyder i
spillet.

hmmm - nå.......

> [...]
>
> Total skuffelse.... eneste gode Fifa spil nogen sinde er det fra 98.
> jamen så spil dog det........istedet for at beklage dig
der er da nøjagtig ligeså lidt realisme i 98 som i alle de andre - men det
finder jeg (og en del andre) da ikke spillet mindre underholdende af.....

Fra : Sadat

Dato : 27-12-01 12:29

> hvor mange computerspil har noget med realisme at gøre??? wolfenstein?
> quake? formel1 spil? - nævn nogle...

Formel 1 spil har noget med realisme at gøre. Sådan prøver de ihvertifald at
lave dem.
Det er fodbold vi snakker om, det er noget som er virkeligt og de prøver
bedst muligt at lave det sådan, men mislykkes stort.

Det er jo ikke for sjovt at de har alle de rigtige
klubber/spillere/baner/sponsorere vel?!?!?

> hmmm - nå.......

Har du ikke spillet fodbold før? Hvis du har.. så burde du vide at hvis man
har bold lige ude for dine føder, ca. 20 centimeter. så kan du ikke lave et
hårdt vellykket spark. Der skal bolden nok mindst være 1 - 1,5 meter fremme
foran dig sådan at du kan sætte af og bøje dig over bolden mens du sparker.

> der er da nøjagtig ligeså lidt realisme i 98 som i alle de andre - men det
> finder jeg (og en del andre) da ikke spillet mindre underholdende af.....

Korrekt... men da FIFA 98 kom ud.. så var der ikke noget på marked som
overhovedet nærmede sig den slags realisme. Men den var stadig langt fra.

Selvfølgelig er spillet "underholdene" men hvis man kigger på det med
fodbold øjne.. så er det noget lort. Grand Theft Auto er da også
"underholdene", men der er ingen realisme og så er de ting man kan jo ret
platte........... men forskellen er at EA prøver at lave FIFA realistisk med
effekter og flot graffik, men det er så dårligt... Grand Theft Auto er lavet
sådan fordi det er sådan de ville have det.

Hvis du har en Playstation 2.... så prøv Evolution Pro Socceri 1 - 2
timer... så prøv at vende tilbage til FIFA 2002, det virker alt for plat.
prøvede det selv...

--
_________________

Fra : Henrik Dissing

Dato : 27-12-01 16:17

On Thu, 27 Dec 2001 12:28:54 +0100, Sadat wrote:

> [...]
> foran dig sådan at du kan sætte af og bøje dig over bolden mens du sparker.

Hmm, er du for ung til at kunne huske Diego Maradona?

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Sadat

Dato : 29-12-01 19:07

"Henrik Dissing" <hendis@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, er du for ung til at kunne huske Diego Maradona?

Næhh.. men hvis du ser hans mål... så sidder bolden altså ikke stolpe ind i
øverste højre hjørne fra 25 - 30 meters afstand af.
Det er bare noget selv målmændene kan i FIFA 2002... hmm?!?!

Selvfølgelig findes der vildt syge måpl i virkeligheden.... MEN det er
sjældent de bliver lavet, og det er altid klasse talenter der stort set
laver dem.
Hvis FIFA simulerede virkelighed.. så ville alle angriber jo udplacere
målmanden langt ude fra feltet af....!?!?

Men hvis du se mål.. så kig lidt på Clarence Sedorfs mål fra Real Madrid...
året mål 97. Jeg kan mindst nævne 20 andre mål du garranteret ikke har
set.... men har ikke tid.

--
_________________

Fra : Darth_vader

Dato : 27-12-01 20:36

> [...]
> Det er fodbold vi snakker om, det er noget som er virkeligt og de prøver
> bedst muligt at lave det sådan, men mislykkes stort.

det er jo din mening som jeg sef respekterer - uden at jeg er helt enig med
dig

> [...]

fremme
> foran dig sådan at du kan sætte af og bøje dig over bolden mens du
jo - jeg har faktisk spillet fodbold - i snart 30 år såååå
og jeg vil vove den påstand at det faktisk KAN lade sig gøre - men
naturligvis ikke hver gang - men igen - hvor sjovt ville spillet mon være
hvia at man skulle have bolden en til halvanden meter foran sig inden man
kan sparke - med den risiko at bolden er væk og man sparker huller i
luften - det drejer sig jo oxo om hvor sjovt spillet er contra realismen

> [...]

> Hvis du har en Playstation 2.... så prøv Evolution Pro Socceri 1 - 2
> timer... så prøv at vende tilbage til FIFA 2002, det virker alt for plat.

har ikke - og køber heller ikke en PS2 - men jeg har godt hørt at EPS 2 er
federe end Fifa - så er det jo godt at man er ved at lave det i en pc
version - så må man håbe der endelig kommer en værdig modstander til Fifa -
for jeg er enig i at det ikke er 100% realistisk - men det er altså det
bedste spil til pc - indtil nu

darth-vader

Fra : Sadat

Dato : 29-12-01 19:02

> [...]

Fifa -
> for jeg er enig i at det ikke er 100% realistisk - men det er altså det

Desværre ja... der mangler noget konkurrence på PC-fronten... håber at PES
kommer til PC!

--
_________________

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 02-01-02 01:30

On Sat, 29 Dec 2001 19:01:31 +0100, "Sadat" <sadat@mail.dk> wrote:

>"Darth_vader" <hbb@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

>Fifa -
>
>Desværre ja... der mangler noget konkurrence på PC-fronten... håber at PES
>kommer til PC!

Nu er jeg personligt helt vild Champions League fodboldspillet. Det
kommer i en ny udgave nu her.
Bevares, alle tidligere udgaver(World League Soccer, Michael Owens
WLS, samt CL) har indeholdt en del fejl, men essensen i gameplayet er
langt federe og mere flydende end i FIFAserien, imo. Det mest
befriende er at man har en mere fri kontrol over skuddet. I Fifa
trykker man jo stort set bare på "d" når man er tæt nok på, resten er
der mere eller mindre auto-pilot til at klare