SCSI SCAM????
Fra : -=///DAX\\\\\\=-

Dato : 05-01-02 17:14

Hej

Under Properties på mit SCSI kort(Acard) er der en option som hedder:
_________________
Global Parameters

SCAM On
_________________

Der kan sættes flueben i SCAM On. Hvad er det....

Både længere og kortere forklaringer modtages med glæde....

PS: Der er også en option som hedder LUN Support, er det en god ide at sætte
det til....

Fra : Erik G Christensen

Dato : 05-01-02 21:03

-=///DAX\\\\\\=- wrote:

> Under Properties på mit SCSI kort(Acard) er der en option som hedder:
> SCAM On

Kort forklaring :
Udvidet protokol til communikation med scsi enheder, men svjh er
det mest ved ældre båndenheder, do printere, og MO enheder, du har gavn
af det.

Og LUN kontrol er kun hvis du har sådanne specielle enheder, fx
cdrom jukeboxe, hvor du i stedet for et drevbogstav til hver cdrom,
via LUN kan nøjes med et underbibliotek til hver cdrom.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy