Nyt grafikkort
Fra : Bo

Dato : 05-01-02 12:43

Jeg har et V7700 GF2 GTS 64mb, vil det være noget at hente ved at købe et
GF3 af en art, eller er forskellen minimal ?. Det er kun ud fra et spil
hensyn.

Tbird 1200
1 GB ram

Hilsen Bo

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 05-01-02 15:01

In article <GEBZ7.9253$aS.1336596@news010.worldonline.dk>, bo@gha.dk says...
> Jeg har et V7700 GF2 GTS 64mb, vil det være noget at hente ved at købe et
> GF3 af en art, eller er forskellen minimal ?. Det er kun ud fra et spil
> hensyn.

Ja det er der da. Spørgsmålet er bare: Har du brug for mere ydelse eller er du
tilfreds med den hastighed dine spil kører med lige nu?

Jeg var selv helt fyr og flamme efter at skifte mit gode gamle ASUS GeForce256
ud med et GeForce3, men ved nærmere eftertanke besluttede jeg mig for at jeg
ikke havde brug for det, G3 kan tilbyde.

Personligt venter jeg med at opgradere til det tidspunkt, hvor der kommer nogle
spil, der kan bruge de fine nye funktioner i G3. G4 er jo også på trapperne, så
det er nok ikke helt urealistisk at tro at der snart kommer et prisfald på G3-
linien.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Jesper Vestdam

Dato : 05-01-02 18:26

Ja, GF4 skulle komme på gaden d. 5. februar. Så , mon ikke priserne
dykker??? selv om at vente, er noget man kan blive ved med, da der hele
tiden kommer noget nyt. Men trods alt har du et udemærket kort.

Jesper