Havesanger billede søges...
Fra : Colding

Dato : 05-01-02 01:02

Jeg har lige i dag snakket om min onkel som skriver en bog om
fedtforbrændning. I den forbindelse ville han gerne have et billede af
en havesanger. Jeg sagde at det ikke var noget problem og at der var
mange bøger hvor det kunne findes. Det vidste han selvfølgelig godt og
gjorde mig opmærksom på at der selvfølgelig var copyrights på.
Så nu søger jeg at billede af en havesanger på min onkels vegne. Jeg
ville ikke give en klink for det, men håber det er belønning nok at
får billedet i en bog om fedt. :)
Billedet kan sendes til mig digitalt og skal have en opløsning på
300dpi. Jeg vil ikke love, men regner med at et gratis eksemplar af
bogen kan fåes. Så kan man jo blære sig med det...
Billedet kan sendes til mig Esben på
ecbr00@aod.auc.dk -og ja, det er ikke en email adresse som jeg selv
har bedt om...

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 05-01-02 08:44

"Colding" <ecbr00@aod.auc.dk> wrote in message
> [...]
> 300dpi. Jeg vil ikke love, men regner med at et gratis eksemplar af
> bogen kan fåes. Så kan man jo blære sig med det...

Hvis I bruger billedsøgeren på www.google.com og søger på "havesanger" er
der mindst et rigtigt godt billede. Hvis du søger på "Garden Warbler" eller
især "Sylvia hortensis" eller får du også en række heats! I må selv finde ud
af om der er copyrigts og om der er adgang til ikke-jpg-format-billeder.

M.v.h.

Poul Evald Hansen

Fra : x

Dato : 05-01-02 09:21

On Sat, 5 Jan 2002 08:44:05 +0100, in dk.fritid.ornitologi "Poul Evald
Hansen" <pevh@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvis I bruger billeds|geren p} www.google.com og s|ger p} "havesanger" er
>der mindst et rigtigt godt billede. Hvis du s|ger p} "Garden Warbler" eller
>is{r "Sylvia hortensis" eller f}r du ogs} en r{kke heats! I m} selv finde ud
>af om der er copyrigts og om der er adgang til ikke-jpg-format-billeder.

En s|gning p} "Sylvia borin" frem for "Sylvia hortensis" vil nok give
flere havesangere ...

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-01-02 22:41

> [...]
ud
> af om der er copyrigts og om der er adgang til ikke-jpg-format-billeder.

Til kommercielt brug skal man altid have tilladelse, så uden den er det
ulovligt at tage det fra Nettet, uanset om der står copyright eller ej.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen