E-Mail problemer hos cybercity...
Fra : Dopedog KDC

Dato : 04-01-02 21:29

.... den skriver det her:

There was a problem logging onto your mail server. Your Password was
rejected. Account: 'vip.cybercity.dk', Server: 'vip.cybercity.dk', Protocol:
POP3, Server Response: '-ERR cucipop: Invalid password or username (check
case)', Port: 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error Number:
0x800CCC92

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-01-02 21:37

"Dopedog KDC" <wanna.be@elvis.dk> skrev i en meddelelse
> Your Password was
> rejected.

Dit password blev tydeligvis ikke godkendt.
Sikker på at det er det rette?

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Dopedog KDC

Dato : 04-01-02 22:44

> "Dopedog KDC" <wanna.be@elvis.dk> skrev i en meddelelse
>
> Dit password blev tydeligvis ikke godkendt.
> Sikker på at det er det rette?

Yep har 3 dobbelt checket det...

-Ronnie

Fra : SpookiePower

Dato : 04-01-02 21:50

"Dopedog KDC" <wanna.be@elvis.dk> wrote in message
> [...]
> We're the nobodies,
> Wanna be somebodies,
> When we're dead, they'll know just who we are!

Det sker også hos mig engang imellem. Vent lidt tid, så virker det igen.

Fra : Dopedog KDC

Dato : 04-01-02 22:44

Okey tak...

-Ronnie

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-01-02 23:40

Dopedog KDC skrev:

>There was a problem logging onto your mail server.

Den fik jeg også, men jeg gik ud fra at de har lukket for min
konto som jeg ikke har benyttet i lang tid. Mailadressen har jeg
heller ikke brugt.

--
Bertel

Fra : Dopedog KDC

Dato : 05-01-02 02:01

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> Den fik jeg også, men jeg gik ud fra at de har lukket for min
> konto som jeg ikke har benyttet i lang tid. Mailadressen har jeg
> heller ikke brugt.

Har du ikke betalt regningen da?

-Ronnie

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-01-02 10:23

Dopedog KDC skrev:

>Har du ikke betalt regningen da?

Det er en gratis opkobling. Intet forbrug, ingen regning.

--
Bertel