Spisested i Aalborg
Fra : Jostein Ravndal

Dato : 04-01-02 21:12

Jeg skal ha med min kone til Aalborg hvor jeg ønsker å overraske henne med
et ordentlig godt måltid mat. Er det noen av dere som kjenner Aalborg og kan
anbefale meg et godt spisested?

med vennlig hilsen
Jostein

Fra : søren poulsen

Dato : 05-01-02 10:40

"Jostein Ravndal" <jostein.ravndal@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> et ordentlig godt måltid mat. Er det noen av dere som kjenner Aalborg og

der er skam mange gode og billige steder i Aalborg

san giovani italiensk
layalina
se evt www.bynet.dk vælge ålborg der kan du finde spisesteder i Aalborg
Søren poulsen
smeden32@mail.dk

Fra : Mouritzen/Lykkeboe

Dato : 05-01-02 18:37

snip
> kan

> der er skam mange gode og billige steder i Aalborg

Klart Mortens Kro www.mortenskro.dk,
gastromi og hygge i særklasse.
hilsen Bente

Fra : Katrine

Dato : 05-01-02 23:13

Hej Jostein

Jeg kan helt klart anbefale restaurant Il Mulino - rigtig god mad
(italiensk) og kanon hyggelig.
God fornøjelse

Med venlig hilsen
Katrine