Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvor bedst rente?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 04-01-02 19:51

Hej,

Jeg har nogle penge (ikke mere end ca. 30000), som jeg ikke skal bruge
foreløbigt, og jeg vil gerne vide, hvor jeg får mest i rente. I øjeblikket
har jeg en obligationskonto, uden risiko, i BG Bank, som sidste år gav 4,5%
kan jeg andre steder få mere i rente, vel at mærke uden at der er en stor
risiko ved det?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Erik G Christensen

Dato : 04-01-02 19:56

Rasmus Nielsen wrote:
> [...]
> kan jeg andre steder få mere i rente, vel at mærke uden at der er en stor

Nej.
Selv efter -+ 1 % er det 300 kr om året, hvad forventer du ?

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Ole :-\)

Dato : 07-01-02 00:19

Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Adviser for danish farmers, economy
> ICQ # 59294864
> Prepare for the worse - always hope for the best

Ja, jeg tror også du skal kigge på www.xcse.dk hvis du skal have mere ud af
dem, men det er jo ingen penge i dag (desværre).

Held og lykke

Venlig hilsen

Ole
--