Trådløs telefon!!
Fra : Hansolo

Dato : 04-01-02 18:58

Er der nogen der kender en god trådløs telefon, den må koste 600 kr., jeg
bor på amager så det skal helset være i det Storkøbenhavnske område eller på
nettet men kan få fat på den!

mvh.

Lars

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 05-01-02 12:14

On Fri, 4 Jan 2002 18:57:37 +0100, "Hansolo" <hansolo@hansolo.dk>
wrote:

>Er der nogen der kender en god trådløs telefon, den må koste 600 kr., jeg
>bor på amager så det skal helset være i det Storkøbenhavnske område eller på
>nettet men kan få fat på den!

600,- ligger faktisk lige imellem de billigere modeller jeg har set på
markedet. Der er det billige "skrammel" (læs: ok hvis man ikke har de
store krav og kan leve med at batteriet måske ikke holder så
frygteligt mange år). De fås til ca. 400,- De lidt bedre telefoner
(som jeg har set) starter ved 8-900,-

Jeg vil anbefale enten at leve med kvaliteten ved en 400-kroners
telefon (Føtex har bla. en) eller ofre 11-1200 på f.eks. en siemens.

Selv har jeg en Siemens 3010 micro, som er en rigtig lækker telefon,
men også noget dyrere end det du søger. Kæresten har den billige
telefon fra Føtex (399,-), der er ganske fin til hendes behov, men
ligger dog langt fra en 3010 micro.

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 05-01-02 12:25

Så landede reklamerne:)

749,- for en Siemens i Kvickly ser ud til at være et godt køb.

349,- for den billigste i Føtex.

Fra : Hansolo

Dato : 05-01-02 18:36

okay, tak for hjælpen, den i føtex er så ikke digital vel??

Fra : "

Dato : 05-01-02 23:11

"Jimmy Damsgård" skrev:

> 749,- for en Siemens i Kvickly ser ud til at være et godt køb.

Siemens Gigaset 200 koster kr. 699 i Elgiganten.

> 349,- for den billigste i Føtex.

Der kan Elgiganten til gengæld ikke være med, deres billigste bud på en
trådløs telefon med display lyder navnet Cocoon 80 og koster kr. 399.

www.elgiganten.dk har en hel del butikker i Storkøbenhavn og omegn, og
ellers i hver af de større provinsbyer.

Mvh, Lars