CPU-prisfald?
Fra : Casper G Thomsen

Dato : 04-01-02 18:14

Jeg læste noget om at AMD og Intel lancerer nye processorer på mandag
(7.jan.) og at det sandsynligvis ville medføre prisfald på nogle af de
ældre processorer.

Nogen der har en fornemmelse for om f.eks. AMD Palomino 1600+ vil være
en af de processorer der falder i pris (eller er den for ny?) og i
givet fald, hvor hurtigt dette prisfald vil afspejles i butikkernes
priser?

Hvis det f.eks. ikke slår igennem allerede i næste uge, er jeg ikke
sikker på, at jeg har tålmodighed til at vente. Det begynder at
krible...

mvh
Casper G Thomsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-01-02 19:14

Lidt falder priserne jo engang i mellem, men på edbpriser.dk er den nye /
kommende XP2000+ allerede prissat, så regn ikke med så meget.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Thf

Dato : 05-01-02 20:18

>Lidt falder priserne jo engang i mellem, men på edbpriser.dk er den nye /
>kommende XP2000+ allerede prissat, så regn ikke med så meget.
Så mangler vi bare at mobo's falder tilsvarende meget, især dual's.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S