Hjælp til Asus Graf.......
Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 04-01-02 15:44

Hej alle sammen !

jeg har lige et par spørgsmål, Jeg har sådan et G-force Asus AGP-v7700 og
der har jeg fået en cd med til hvor der er en masse gylle på. Så kom jeg til
at læse her forleden på nette at hvis man installerede det så kunne man få
mere ydelse ud af korte! (passer det)?. Jeg vil nemlig godt have det til at
kører lidt bedre i counter-strike, for der kører jeg med omkring 70 fps, men
det ved jeg heller ik om det er ok ?........hvad kan jeg gøre for at få mere
ydelse ud af det

ps. jeg vil helst ik overclocke det HELT VILDT.......der må da være et eller
andet man kan gøre ! ! ! !

Fra : niels b pedersen

Dato : 04-01-02 17:28

Jeg ved ikke om man får mere ydelese af gylle ? du må være mere specifik ?
hvad for programmer, drivere mener du ? ydelsen mellem nvidia's reference
drivere og Asus's egne er minimal - jeg anbefaler asus drivere hvis du har
tv-out.
70FPS i CS er da helt fint !. Du må skrive hvad for en PC du har, CPU, ram
etc.Alt over 30 FPS er luksus !!.
Overclocke - hmm, hold hellere fingrene væk hvis du ikke er kendt i dette
område. Hvis du overclocker ryger garantien på grafikkortet !!.

Jonas Jacobsen <topholt@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c35bf9a$0$99205$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : TBC

Dato : 05-01-02 04:39

"Jonas Jacobsen" <topholt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
mere
> ydelse ud af det
>
> ps. jeg vil helst ik overclocke det HELT VILDT.......der må da være et

70 FPS med et V7700 .....Du lyver !! ...eller også har du en OLD-gammel CPU
på MEGET FÅ Mhz.

Er du sikker på at de FPS du får frem ikke er serverens FPS. ...Hvis det er
dit eget systems grafik rendering power du skal tjekke skal du skrive
"timerefresh" i konsollen, og ikke "cl_showfps 1" eller andet

- Jeg havde selv et V7700 sammen med en 1G Athlon og den lavede som reglen
refresh rates LANGT over 150 FPS ...Op til over 250 visse steder på banen.

(Nu kan jeg komme op over 470 FPS visse steder med det nye system ....blære
blære

Hvis det er FPS du er ude efter, så hav altid installeret de seneste
Detonator drivere fra Nvidia (Særligt hvis det er et "Pure" du har, og
derfor ikke skal til at kaste dig ud i kompatibilitet med Nividia's egne VDM
drivere til TV In/Out)

Det væsentlige er dog at du ikke på NOGET tidspunkt dropper under 60 Hz
.....så begynder det at kunne ses.

TBC

Fra : Thomas Jari

Dato : 05-01-02 10:48

> [...]
>refresh rates LANGT over 150 FPS ...Op til over 250 visse steder på banen.

Hvad gør du for at komme over 100

>(Nu kan jeg komme op over 470 FPS visse steder med det nye system ....blære
>blære

Hvad har du af hardware. Dual xp1900 og 4 Geforve 3 ti500 eller
hvad.??

>Det væsentlige er dog at du ikke på NOGET tidspunkt dropper under 60 Hz
>....så begynder det at kunne ses.

nVi har da ikke snakket om Hz

--
Mvh Thomas Jari
Den gamle øje-for-øje filosofi fører kun til, at alle til sidst bliver blinde.

Fra : TBC

Dato : 06-01-02 00:12

"Thomas Jari" <thomas@jari.adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad gør du for at komme over 100

Vel nok mest ingenting, ....bruger de seneste Nvidia detonator drivere til
mit system

> Hvad har du af hardware. Dual xp1900 og 4 Geforve 3 ti500 eller
> hvad.??

Athlon XP 1800 (sommetider @XP 2000) på et KT266A baseret bundkort (også
vigtigt i denne sammenhæng) = et Epox EP-8KHA+, og så et Asus V8200 Deluxe
(Geforce 3 Ti500)

> nVi har da ikke snakket om Hz

Nej, ups sorry ....Jeg mente natuligtvis 60 FPS (Eftersom jeg også
beskæftiger mig lidt med video kommer der sikker helt automatisk tit til at
stå "Hz" efter noget med 50 eller 60 selvom det var FPS jeg tænkte på

TBC

Fra : Jacob Strue

Dato : 06-01-02 13:15

Husk at sætte fps-max til 150 hvis du vil højere op. Standarden er 72 i
Counter. Skriv Fps (+tryk tabulator) så kan du ændre din FPS-max til det du
ønsker.

JS