Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel ~
Fra : [ · B@CHFiRE · ]

Dato : 04-01-02 13:56

Hejsa,

Jeg har i dag fået ovenstående hjul & pedal sæt.. lækkert ser det ud.. Men
jeg kan ikke rigtigt få det til at virke i XP.. Og jeg har rodet rundt på
MS's side (så nem at finde rundt i...), og jeg kan ikke finde noget
opdateret software til den (v4.0 følger med..).. Man skulle tro at XP fandt
det selv, og den finder da også et "unknown USB device".. Jeg ku'
selvfølgelig bare smide 98 ind på en anden partition, men det ville være
fedt hvis den virkede i XP..

Nogle idéer?

--
Brian J. Nielsen · Registered Linux User # 252648
[ 1.4GHz · 60Gb · 512Mb · 12x10x32 · G400DH ]

Fra : lada42

Dato : 27-01-02 14:52

Bare installer softwaren så virker det med både profiler og andre
justeringer fedt rat

go' fornøjelse
johnny