Blinkende SMS
Fra : Tom Hansen

Dato : 04-01-02 13:33

Jeg har modtaget en SMS hvor teksten står og blinker i displayet. Jeg
formoder der er brugt en form for programmering, er der nogle der har
forstand på sådanne noget ?

evt. en www addresse til noget information.

Hilsen Tom Hansen

Fra : alwresuihalert

Dato : 04-01-02 16:14

snip
> [...]
> forstand på sådanne noget ?
>
> evt. en www addresse til noget information.

Hvilken telefon har du?

Fra : Tom Hansen

Dato : 04-01-02 17:08

snip

> Hvilken telefon har du?

Nokia 8210

Fra : Spike

Dato : 04-01-02 17:01

Undertegnede har selv modtaget disse SMS'er på min Siemens S35i. Jeg
fandt ud af, at det kun var tilfældet ved SMS'er sendt fra nettet, hvor man
har mulighed for at sende 'direkte'. F.eks på www.besked.dk

-- Brian

Fra : Tom Hansen

Dato : 04-01-02 17:12

> Undertegnede har selv modtaget disse SMS'er på min Siemens S35i. Jeg
> fandt ud af, at det kun var tilfældet ved SMS'er sendt fra nettet, hvor
> [...]

Jeg ved at den SMS er videre sendt til mig fra en anden Nokia telefon, så
det kan selvfølgelig godt være en den opbrindeligt er lavet på nettet. Men
der må da ligge noget kode i den så telefonen viser teksten i blink !

Tom

Fra : Tom Hansen

Dato : 04-01-02 18:04

Så har jeg selv fundet svaret !