Hjælp ønskes !!!!!
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 04-01-02 13:27

Har lige købt en brugt Slot A Duron 700Mhz, men den boks som processoren
plejer at side i eksisterer ikke...
Nogen herinde som ved om det er muligt kun at fremskaffe en sådan boks ???
Eller hvis der er nogen der har nogen ide til hvordan man sætter en køler
fast på cpu'en når der ikke er nogen boks vil jeg gerne høre fra
jer.......Gerne hurtigst muligt....

--
Mvh.
Kenneth

Fra : Bear

Dato : 04-01-02 14:14

> Har lige købt en brugt Slot A Duron 700Mhz, men den boks som processoren
> plejer at side i eksisterer ikke...

Det er en socket A.

> Nogen herinde som ved om det er muligt kun at fremskaffe en sådan boks ???

Boks?? Den skal ikke sidde i nogen boks.

Er det et Slot A bundkort du har?

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 04-01-02 14:20

Hej Bear.
Ikke for noget men det er en Slot A 700Mhz Amd Duron
Ja, jeg har et slot A bundkort Epox EP-7KXA

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 04-01-02 14:29

Okey, jeg skriver lige en gang for alle....
Ligesom man kunne få en pentium som er en cpu i en lang boks man sætter fast
på bundkortet så har AMD også lavet en tilsvarende.
Hvis nogen ellers er i tvivl så hedder den vidst nok også AMD K7 Slot A
Ellers kig på dette link til Epox hvor der står om bundkortet
"ftp://ftp.epox.com/support/motherboard/manuals/7kxa0030.pdf"

Fra : Maria Louise Seemann

Dato : 04-01-02 15:50

"Kenneth Andersen" <Kenneth@osterbrogaarden.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige købt en brugt Slot A Duron 700Mhz, men den boks som processoren
> plejer at side i eksisterer ikke...

Der er sku noget der har klokket i det, og sendt dig en Socket A Duron,
istedet.
Hvor har du handlet ????

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 04-01-02 17:26

Hmm, Ok, det er IKKE en socket A cpu som jeg vil lave om til SLOT A men det
ER EN SLOT A cpu uden sit plastic/metal hylster........Og det er det jeg
mangler....
Som SJP skrev så har den været overclocket med en Goldfinger som jeg også
har men ikke skal bruge...
Så ja, det er kun plastik/metal hylstret til en SLOT A cpu jeg
mangler.......
Jeg ved godt hvad forskellen er på en SOCKET A & EN SLOT A har selv en Tbird
1000mhz SOCKET A

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 04-01-02 17:38

Maria Louise Seemann wrote:

> [...]
> meddelelse news:a146v5$9go$1@news.net.uni-c.dk...
>
> Der er sku noget der har klokket i det, og sendt dig en Socket
<snip>

Slot A-duron findes ikke, Duron findes kun som sokkel-processor.

--
MVH
Thomas A. Frederiksen