Kæleri til den store guldmedalje
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-01-02 11:40

Hejsa

Jeg har på det nærmeste fået ny kat *G*
Ja det vil sige at jeg oplever Neo i en anden version
Efter at vi har været på juleferie i 4½ dag, hvor Neo var smæk-fornærmet da
vi kom hjem (læs evt. historien på vores hjemmeside) Jeg har nu en Neo, som
vil kæle konstant og hele tiden *S* Ja han var da godt nok kælen i forvejen,
men nu er det da helt vildt.

Hver nat kommer han mosende og skal kæle, om morgenen bliver jeg vækket
længe før vækkeurets kimen - af Neo. Han mosler, stanger og skal ind under
dynen. Ud igen og forfra med sit moslen og myren *G*

I morges var det næsten for meget, så jeg tænkte at hvis jeg nu vendte
ryggen til ham, så lagde han sig nok til at sove. Men neeeeeeeeej - han gik
da bare om på den anden side af mig, så han kunne stange mig i hovedet igen
*G* Ok så vendte jeg mig om på den anden side igen, jeg tænkte at NU gav han
nok op............. hehe yeah right han fulgte pænt med og fortsatte sit
stangen - og sådan gik det et stykke tid *G*
Jeg opgav at få sovet mere og stod så op. Gæt hvem der så yderst tilfreds ud

Neo har ellers aldrig vækket mig før, han har altid ventet med at skulle
kæle til jeg var vågen (af mig selv) Det har altid været sådan at så snart
jeg åbnede øjnene, så stod han der. Men staklen har da savnet os for vildt,
da vi var væk i julen - så jeg kan da næsten ikke nænne at tage væk, i "så
mange dage" igen. *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : A. Knudsen

Dato : 04-01-02 11:52

Den kærlighed, den kærlighed......*G*
Er det ikke skønt....Fnis

Fjern de store bogstaver fra min emailadresse ved svar.

http://www.anya.esenet.dk

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a140g5$nad$1@sunsite.dk...

Fra : Denise

Dato : 04-01-02 13:02

Hej
Nåhhh, at I kunne nænne at være væk såååå længe.
Ja, de starter gerne med at spille ligeglade/fornærmede, men så pludselig
viger de ikke fra ens side .
Det var vel nok godt at mor kom hjem igen og kunne nusse.
Hilsen Denise

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-01-02 14:45

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Nåhhh, at I kunne nænne at være væk såååå længe.

Det var dæleme også svært da, men da svigerforældrene har jagthunde (som
hader katte)
og mine egne forældre er slet ikke er gearet til katte. Så måtte vi lade
mislingerne blive hjemme
Så vores udlejer gav dem mad, tømte bakke og gav dem lidt nus.

Men nøøøøøøøøøøj hvor jeg savnede dem

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Denise

Dato : 04-01-02 15:14

Hej Joan
Vi går og planlægger 3 uger til Canada sommer, da vi ikke har været i
udlandet
længe. Svigerfamilien kommer så og passer og sover der om natten.
Hver gang jeg kommer til at tænke på at jeg så skal undvære dem så længe,
får jeg det
næsten dårligt - og det skulle jo gerne være en glæde, men jeg ved jeg
kommer til at
savne dem utroligt (de gange vi har været i udlandet har jeg ringet hjem
hver 2.dag og brugt
en formue i telefonopringninger, men sådan er det bare).

Fra : Mette Frederksen

Dato : 04-01-02 13:26

Hejsa!

Vi har oplevet det samme med vores Cæsar.

Vi har kun haft ham siden oktober og i november var vi så på weekend, hvor
der kom en og kiggede til ham et par gang om dagen.

Da vi kom hjem var cæsar selvfølgelig glad for at se os!

men lige siden da har vi haft en helt anden og mere kælen kat end vi havde
tidligere! *S*

og katten lider af traumer eller noget i den stil det har jeg ikke forstand
på! Er der synd for en kat at tage på weekend og lade katten bliv hjemme? og
kan katte huske at de har været efterladt?

er der handre der kan svare på det?

Mange hilsner
Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Kate

Dato : 04-01-02 13:39

Hihi Joan

Der kan da komme noget godt ud af at rejse fra mislingerne. Håber du
får din søvn alligevel

Kate

Fra : Nina El Falaki

Dato : 04-01-02 18:20

Hej Joan

Ja de katte er eksperter i at give os dårlig samvittighed. Kan du se han
tænker: "Hvis hun nu får rigtig meget dårlig samvittighed, så rejser hun
aldrig mere, hehehe" Dumme er de små ikke.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-01-02 19:23

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænker: "Hvis hun nu får rigtig meget dårlig samvittighed, så rejser hun
> aldrig mere, hehehe" Dumme er de små ikke.

Hej Nina
Lige præcis, de er snu de pelsdyr *G*

Hilsen
Joan