Ombytning af HD
Fra : Esben

Dato : 04-01-02 06:48

Min IBM 75GXP 45GB er brudt sammen, og jeg er blevet tilbudt at få den
byttet til en Western Digital 600BB (60GB, 7200 rpm) for en merpris á 225,-
kr. Lyder dette som et ok tilbud? 600BB'eren koster jo kun ca. 2/3 af hvad
jeg oprindeligt gav for IBM'en...hmm. Er der i øvrigt nogen der har
erfaringer med denne serie fra Western Digital?

--
Esben

Fra : Per Kristensen

Dato : 04-01-02 08:29

Gør det dog! Din IBM bryder bare sammen igen senere.

Fra : *Tweak*

Dato : 04-01-02 09:03

> [...]
> jeg oprindeligt gav for IBM'en...hmm. Er der i øvrigt nogen der har
> erfaringer med denne serie fra Western Digital?

Væk med lortet 75GXP serien er lort....

Fra : Jean Pierre

Dato : 04-01-02 09:48

Men det var stadig en kanon HD til billige penge den IBM 75GXP :) at den så
går ned lidt ofte hos noge, og bare går itu hos andre er så det man må ofrer
for at spare de 200 kr. :) *LOL*
(IRONI)

--
MVH Jean Pierre

Fra : Esben

Dato : 04-01-02 10:01

"Jean Pierre" <jp@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Men det var stadig en kanon HD til billige penge den IBM 75GXP :) at den

> går ned lidt ofte hos noge, og bare går itu hos andre er så det man må
> [...]

Men det kunne man da ikke vide da den var ny.

--
Esben

Fra : Jean Pierre

Dato : 04-01-02 10:11

Det jeg pointerer... Den var billig og tiltalte mange bla. migselv :). At
den så i mange tilfælde ikke lever op til forventningerne er bare surt :(.

--
MVH Jean Pierre

Fra : Mureren

Dato : 04-01-02 10:39

> [...]
> jeg oprindeligt gav for IBM'en...hmm. Er der i øvrigt nogen der har
> erfaringer med denne serie fra Western Digital?

Jeg har kun haft Western Digital diske de sidste 4 år, og har aldrig haft
problemer.
Købte en 600BB for 3 måneder siden, og den kører upåklageligt og støjsvagt.

Mureren

Fra : Esben

Dato : 04-01-02 13:10

"Mureren" <thomas.storgaard@dk-benzin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer.
> Købte en 600BB for 3 måneder siden, og den kører upåklageligt og

Ok - jeg syns nemlig ikke at jeg læser om andet end Seagate, Maxtor og IBM.
Grunden til at man ikke hører noget om den kan bl.a. være to ting:
1. At ingen har den
2. At den bare kører
3. Begge dele

Jeg tror jeg vil snuppe den og se hvordan det går.

--
Esben

Fra : Mureren

Dato : 04-01-02 15:19

> Jeg tror jeg vil snuppe den og se hvordan det går.

OK, lad os høre om du er tilfreds når du har kørt et stykke tid....

Mureren

Fra : Rado

Dato : 04-01-02 16:52

On Fri, 4 Jan 2002 13:09:37 +0100, "Esben" <sordiahp@hotmail.com>
wrote:

>Ok - jeg syns nemlig ikke at jeg læser om andet end Seagate, Maxtor og IBM.
>Grunden til at man ikke hører noget om den kan bl.a. være to ting:
> [...]

Du mener den bare kører for dem der ikke har den ? ;)

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Esben

Dato : 04-01-02 17:42

"Rado" <rado@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

IBM.

> Du mener den bare kører for dem der ikke har den ? ;)

Ja - dem der ikke har en, har højst sandsynligt meget få problemer med dem
:)

--
Esben

Fra : Henrik Dissing

Dato : 04-01-02 18:46

On Fri, 4 Jan 2002 06:48:05 +0100, Esben wrote:

> [...]
>jeg oprindeligt gav for IBM'en...hmm. Er der i øvrigt nogen der har
>erfaringer med denne serie fra Western Digital?

Du kan også sende din 75GXP til IBM, der er 5 års garanti på. Så får du
efter al sandsynlighed en 60GXP på 60 GB som erstatning fordi 75'eren ikke
sælges længere. Det gjorde jeg i hvert fald, begge gange.

Men hvis det var mig, ville jeg nok tage imod tilbudet om et alternativt
mærke. Selvom det nok er for tidligt at sige noget om 60GXP-seriens
pålidelighed, sidder mine oplevelser med 75GXP stadig i kroppen, og hver
gang der kommer det mindste hik fra mit system, frygter jeg at det er
diskene der er ved at himle.

Venlig hilsen
Henrik Dissing