Floppydrevet virker ikke - hjælp ?
Fra : CeeJay

Dato : 03-01-02 23:39

pludseligt virker mit floppydrev ikke.

okaaaayyy .. tænker jeg og klør mig i nakken .. sådant et skal man jo bruge.

Og så går jeg igang med udelukkelsesmetoden :

Strøm - Check
Floppydrev -- 3 andre drev reagerer på samme måde .. jeg går udfra at mindst et
af dem virker (de BURDE allesammen gøre det)
Kabel - Jeg testede et andet (virkende) kabel med samme resultat.
Måden jeg satte det på - jeg prøvede alle kombinationer

HVAD overser jeg ? .. det irriterer mig grusomt !

Jeg vil helst ikke indse at det er bundkortet ( et MSI BXmaster ).
Jeg har før set at underlige biosindstillinger på et andet system fik
floppydrevet til at virke .. selvom disse indstillinger overhovedet intet BURDE
have med floppy drevet.

Et expert problem .. men jeg håber at der er nogen der kan hjælpe

Mvh
CeeJay