Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Siemens Gigaset 4000 comfort - lydkvalitet
Fra : Erik Kvakkestad

Dato : 03-01-02 21:59

Er det noen andre som synes lyden i 4000 comfort er dårligere enn i
3000- og 2000-sereien? Lyden i min telefon er lysere og dårligere enn i
3000-serien.

Erik Kvakkestad
(jeg har lagt til en k for mye i e-mail adressen)

Fra : Djarner

Dato : 03-02-02 19:28

On Thu, 03 Jan 2002 21:59:27 +0100, Erik Kvakkestad <kvakkk@online.no>
wrote:

> [...]
>3000-serien.
>
>Erik Kvakkestad
>(jeg har lagt til en k for mye i e-mail adressen)

Hej

har lige købe en og syntes ikke lyden er dårlig, på nogen måde...

Syntes faktisk at det er den bedste lyd jeg har hørt i en trådløs
end til vidre...

Djarner

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-02-02 23:47

Hej

Djarner <jamx@image.dk> wrote:

>har lige købe en og syntes ikke lyden er dårlig, på nogen måde...

>Syntes faktisk at det er den bedste lyd jeg har hørt i en trådløs
>end til vidre...

Men har du erfaring med de tidligere modeller, så du derud fra kan
sammenligne om lyden er blevet ringere ?

Selv har jeg haft, eller adgang til brug af, Gigaset 1000 C, 2000 S,
2000 C, 2000 C Pocket, og 3000 Micro, og jeg syntes jeg har et indtryk
af at lydkvaliteten _er_ blevet ringere, ihvertfald på de små modeller.

4000 serien har jeg tilgode endnu.

--
M.v.h. Ole®