Netekspres og ekstraudgifter ??
Fra : Michael Olesen

Dato : 03-01-02 19:51

Hej med jer,

Jeg har Netekspres 512/256 og har haft dette siden januar 2001. Nu har jeg
sammen med min almindelige kvartalsregning, fået en opkrævning på 475,76 kr.
Betegnelsen på fakturaen er "Abonnement standard 12 mdr."
Men hvad dækker det lige? Jeg ringede til TeleDanmark for at høre, og de
siger at det er for at jeg kan have en e-mail adresse. Jeg tror jeg jeg
snakkede én som ikke havde et klap forstand på det, for det kan da ikke
passe et det kun dækker en e-mail adresse. Den kan man jo få gratis alle
andre steder....

Mit Netekspress burde da være incl. en email adresse, altså den jeg fik da
jeg oprettede netekspress. Er det fordi den er gratis det første år man har
netekspess, og derefter skal betale for den ??

Mvh. Michael Olesen
michaelolesen@mail.dk

Fra : Anders S...

Dato : 03-01-02 20:00

prøv lige at se om du så ikke kun betaler 299 for adsl på din regning der er
nogle der betaler for deres opasia abn. særskilt
noget med at 299+50=349 for adsl

Anders
--
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet..
sikkerhed?? se på www.sikker-surf.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-01-02 20:05

> [...]
de
> siger at det er for at jeg kan have en e-mail adresse.

De gamle abonnementer var opbygget på den måde at man betalte en del
over telefonregningen og en del direkte til TDC Internet, men priserne
på diverse sider er begge dele lagt sammen.
Men jeg troede at alle var konverteret nu. Snak evt med 80808038 (tror
jeg det er)

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Anders S...

Dato : 03-01-02 20:09

nope 80808031

Anders

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 03-01-02 20:14

In article <3c34acb7$1$37864$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Anders S... wrote:

> nope 80808031

Gider du så ikke lige snakke med
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html - tak.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Truly simple systems... require infinite testing.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-02 20:10

Thu, 3 Jan 2002 19:50:57 +0100, skrev "Michael Olesen"
<michaelolesen@mail.dk>:

>Jeg har Netekspres 512/256 og har haft dette siden januar 2001. Nu har jeg
>sammen med min almindelige kvartalsregning, fået en opkrævning på 475,76 kr.
>Betegnelsen på fakturaen er "Abonnement standard 12 mdr."

Mon ikke, det stadig er Opasiaabonnement, der særskilt skal
betales for og som er gratis det første år?

(Kvartalsprisen skulle så være tilsvarende lavere).

Men prøv at spørg i news:tele.internet.adsl, det er et bedre sted
til dit spørgsmål-
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Olesen

Dato : 03-01-02 23:07

Ok, prisen er sikkert for Opasia abonnement. Men kan man ikke undvære det ??
Det er da for vildt at betale så mange penge for en e-mail adresse...

Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-02 23:12

Thu, 3 Jan 2002 23:07:24 +0100, skrev "Michael Olesen"
<michaelolesen@mail.dk>:

>Ok, prisen er sikkert for Opasia abonnement. Men kan man ikke undvære det ?

Nej, det er jo en del af betingelsen for, at du kan bruge din Net
Express.

Læs iøvrigt gerne
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Fra : Christian Andersen

Dato : 04-01-02 17:43

Knud Gert Ellentoft wrote:

>Læs iøvrigt gerne
><http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Hvad har crosspost med noget at gøre?

--
http://chran.dyndns.dk - Nu med nedbrud!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-01-02 17:58

Christian Andersen skrev:

>Hvad har crosspost med noget at gøre?

Michael valgte at sende sit indlæg i flere gruppe, og gøre det på den
'ufede' måde (ikke ét indlæg sendt til 2 grupper med en FUT til én
gruppe, men 2 uafhængige indlæg, så debatten nu kører i flere
grupper).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Christian Andersen

Dato : 04-01-02 18:10

Lasse Hedegaard wrote:

> [...]
>'ufede' måde (ikke ét indlæg sendt til 2 grupper med en FUT til én
>gruppe, men 2 uafhængige indlæg, så debatten nu kører i flere

Ah. Det var jeg ikke lige obs på. Mange tak.

--
http://chran.dyndns.dk - Nu med nedbrud!

Fra : Anders S...

Dato : 03-01-02 23:18

nej det kan du ikke for på NE skal du have et brugernavn (dit kunde nr.
12xxxxosv) og en adgangs kode for at kunne benytte Internettet dvs du (eller
din router) logger på ligesom med alm modem.
Anders

Fra : Allan Olesen

Dato : 04-01-02 17:43

"Michael Olesen" <michaelolesen@mail.dk> wrote:

>Ok, prisen er sikkert for Opasia abonnement. Men kan man ikke undvære det ??
>Det er da for vildt at betale så mange penge for en e-mail adresse...

Hvis man skal gå efter den prisopdeling, man havde i gammel tid på
ADSL-linier, dækker ADSL-abonnementet kun forbindelsen fra dit hjem
til din internetudbyder. Og det er der nok ikke meget sjov ved.

Du må i øvrigt gerne skrive under det, du svarer på, og klippe det
væk, du ikke svarer på.

--
Allan Olesen, Lunderskov

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 20:54

Michael Olesen skrev:

>Jeg har Netekspres 512/256 og har haft dette siden januar 2001.

Det havde været nok at poste dit indlæg i
news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl - der er ingen grund til at poste
begge steder.

venligst,
Lasse Hedegaard

--