Opstart af Agent med hjælpfiler?
Fra : Woody

Dato : 03-01-02 17:01

Når jeg tænder for pc'en starter desktoppen op med Agent, dog kommer
der også en side af Hjælp fra Agent og en side text i Notebook om
Agent. Jeg har ikke bevidst selv lavet nogen indstillinger der skulle
give denne opstart - - - - Har I nogen løsninger????

Windows 98 starter selv op med ikoner på skrivebordet men går så
umiddelbart igang med at åbne Agent

mvh Woody

PS tak for hjælp med for mange mails, jeg gik ind og deletede på
serveren.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-01-02 17:55

Woody skrev:

>Når jeg tænder for pc'en starter desktoppen op med Agent, dog kommer
>der også en side af Hjælp fra Agent og en side text i Notebook om
>Agent.

Kik i din menu under Programmer - Start. Fjern de ikoner du ikke
vil have aktiveret.

Det er et systemspørgsmål til Windows - blot til orientering så
Agent ikke får skylden.

--
Bertel