E-Mail
webnoob 5265
Dagens Agentspørgsmål nummer 2
Fra : Henning Lund

Dato : 03-01-02 14:56

Når jeg bruger agent plejer jeg at ændre størrelsen på de tre
hovedvinduer man bruger, til en størrelse jeg selv synes om, hvis jeg
lukker agenten og åbner den igen, er størrelsen ændret igen til
standard, kan jeg ikke få agent til at huske mine foretrukne
størrelser?
--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : CHRistian

Dato : 03-01-02 15:10

Henning Lund <hla@tdcspace.dk>'s posting:

>standard, kan jeg ikke få agent til at huske mine foretrukne
>størrelser?

Options/Save as default wind lay

--
Prøv dog en webbrowser... http://opera.no
Hvorfor? /Derfor/: http://www.searchengineworld.com/opera/faceoff.htm

http://browserwatch.internet.com/stats/stats.html

Fra : Woody

Dato : 03-01-02 17:24

On Thu, 03 Jan 2002 15:09:43 +0100, CHRistian <nospam@direkte.org>
wrote:

>Henning Lund <hla@tdcspace.dk>'s posting:

>Options/Save as default wind lay
Hvor dum kan man være, jeg har selv klumret med det samme problem, og
nu ser jo at i linien under Window layout står det jo klart og
tydeligt. Jeg græmmes.

mvh Woody

Fra : Henning Lund

Dato : 03-01-02 17:52

Woody Skrev:

>Hvor dum kan man være, jeg har selv klumret med det samme problem, og
>nu ser jo at i linien under Window layout står det jo klart og
>tydeligt. Jeg græmmes.
>
>mvh Woody

Hehe min dumhed skyldes jeg har glemt det meste af mit skole engelske,
så de der fagudtryk kan jeg ikke lige fatte, velkommen i klubben Woody

--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-01-02 15:23

Isang tao pinangalanan Henning Lund nagsulat :

Options/save as default window layout.

--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : Henning Lund

Dato : 03-01-02 17:18

Jeg takker for svarene

--