Bruger Stofanet PPPoE?
Fra : Thøger Terp

Dato : 03-01-02 14:27

Og i så fald kan man bare bruge PPPoE funktionen i OS X istedet for
Ginnerup, eller weblogin?

/Thøger

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 04-01-02 22:01

Thøger Terp <tterp@mac.com> wrote:

> Og i så fald kan man bare bruge PPPoE funktionen i OS X istedet for
> Ginnerup, eller weblogin?

Stofanet bruger enten manuelt opsat TCP/IP (Horsens, Dalumgaard, Hals,
Kolding, Næstved, Ribe, Skælskør, Slagelse, Sorø, Sønderborg, Tylstrup,
Vestbjerg, Vodskov, Aalborg, Aarhus, Aarup).

Eller DHCP (Vejle, Svendborg, Brørup, Helsingør, Hjørring, Kerteminde,
Middelfart).

Du kan ikke benytte PPPoE.

Mojn, Thomas

--
"Usenet is like a herd of performing elephants with diarrhea:
Massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a

Fra : Glenn Pedersen

Dato : 05-01-02 06:54

In article <1f5iab7.1npr4oj3lk7uoN%engineering@boelskifte.dk>, Thomas
Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> [...]
> Vestbjerg, Vodskov, Aalborg, Aarhus, Aarup).
>
> Eller DHCP (Vejle, Svendborg, Brørup, Helsingør, Hjørring, Kerteminde,

De flleste byer på Sjælland, er ved at overgå til DHCP = det nye
surfboard modem.

Men hent evt. Stoic via Ginnerup.
Det er nemt og fungerer perfekt.

Glenn

Fra : Thøger Terp

Dato : 05-01-02 09:26

Glenn Pedersen <glenn@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Men hent evt. Stoic via Ginnerup.
> Det er nemt og fungerer perfekt.

Det gør weblogin jo egentlig også, det var bare fordi, at hvis de brugte
PPPoE, så kunne jeg bruge airport basen med stofanet...

Det har været mit problem indtil nu, login proceduren har umuliggjort at
sætte en hardwarebase op derhjemm

/Thøger

Fra : svs

Dato : 05-01-02 09:38

> [...]

> PPPoE, så kunne jeg bruge airport basen med stofanet...
>
> Det har været mit problem indtil nu, login proceduren har umuliggjort at

Jeg kender flere der bruger basen med stofanet i Århus - så det kan
lade sig gøre. Hvis du er interesseret så kan jeg spørge dem hvordan de
har gjort..

Søren

Fra : Thøger Terp

Dato : 05-01-02 11:15

svs <soeren@straszek.dk> wrote:

> Jeg kender flere der bruger basen med stofanet i Århus - så det kan
> lade sig gøre. Hvis du er interesseret så kan jeg spørge dem hvordan de
> har gjort..

Det ville være alletiders gider du det?

/Thøger