Marker læst i Agent
Fra : Woody

Dato : 03-01-02 14:12

Jeg mener bestemt at jegtidligere så mine meddelelser blive sorte så
snart jeg havde læst dem og gik til næste. Nu bliver de ikke "læst"
før end jeg går offline og komer på igen.

mvh godt nytår
Woody

Fra : CHRistian

Dato : 03-01-02 15:13

Woody <jensgibe@email.dk>'s posting:

>snart jeg havde læst dem og gik til næste. Nu bliver de ikke "læst"
>før end jeg går offline og komer på igen.

Options/gen.pref/Navig/Whenever the mess.body is vis. in the
mess.pane

Og personligt synes jeg Group/default prop/Mark read/2 i bunden
er smart også

--
Prøv dog en webbrowser... http://opera.no
Hvorfor? /Derfor/: http://www.searchengineworld.com/opera/faceoff.htm

http://browserwatch.internet.com/stats/stats.html

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-01-02 16:08

CHRistian skrev:

>Og personligt synes jeg Group/default prop/Mark read/2 i bunden
>er smart også

Okay, men det giver en risiko for at man overser et indlæg.

Jeg læser rub og stub af dem jeg henter, men er hurtig med N
eller I hvis det er noget sludder der er skrevet.

Når jeg en sjælden gang imellem har brug for at markere større
mængder som læst, bruger jeg "Group-Mark all read".

X skifter i øvrigt læst-status for markerede indlæg.

--
Bertel

Fra : CHRistian

Dato : 03-01-02 23:21

Bertel Lund Hansen <nospam@lundhansen.dk>'s posting:

>Okay, men det giver en risiko for at man overser et indlæg.

Det synes nu ikke er noget problem (mark only mess. without bodies
read).
Henter nye headers. Finder interessante tråde og når opdaterer, så
markeres headerne (altså uden body'er) som jo alligevel ikke er
interessante, eftersom har udvalgt interessante og hentet disse (=
har bodyer). Så faktisk kun uinteressant (uden body'er) som ikke
markeres read, når henter nyt. Men mon ikke vi alle har en bestemt
måde at 'surfe' grupperne på.

Fra : Thore

Dato : 05-01-02 11:37

On Thu, 03 Jan 2002 16:07:51 +0100, Bertel Lund Hansen
<nospam@lundhansen.dk> wrote:

>Når jeg en sjælden gang imellem har brug for at markere større
>mængder som læst, bruger jeg "Group-Mark all read".

Shift - pil ned (evt Page down), så alle bliver markeret...:)
Alt - M "R"...= marked as read....eller "Del"..:)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-01-02 13:56

Thore skrev:

>Shift - pil ned (evt Page down), så alle bliver markeret...:)

Den måde at markere på er min normale.

>Alt - M "R"...= marked as read....eller "Del"..:)

Jeg ville skifte status med X hvis jeg brugte tastaturet, men
hvis jeg vil sætte alle indlæg som læst, bruger jeg menuen for
jeg er sjældent i vindue 1.

--
Bertel