frygt for at blive lynchet af jer
Fra : Knerks

Dato : 03-01-02 12:58

jeg er normalt ikke abonnement på denne gruppe. Men læste en del indlæg hvor
tonen lader til at være hård

Jeg forsøger nu alligevel. Jeg har problemer med sende post til dk.binaer
gennem tdc. Vi er et lokalt kollgienet med opkobling til TDC(grønjord) nen
jeg kan altså ikke sende denne mail som fylder 850kb. Nogen som kender til
alternativer for afsending så? -som ikke kræver penge.

På forhånd tak
Kim

PS: ja måske var emnet ikke et korrekt angivet-men lad nu det ligge

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-01-02 13:08

"Knerks" <5th@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> jeg er normalt ikke abonnement på denne gruppe. Men læste en del
indlæg hvor
> tonen lader til at være hård

du slipper denne gang
Men den rette gruppe ville have været tele.internet.news-service

> [...]
nen
> jeg kan altså ikke sende denne mail som fylder 850kb.

Du forsøger at poste et indlæg?
Så prøv at dele filen op i 200 kb bidder

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Knerks

Dato : 03-01-02 13:29

> indlæg hvor
>
> du slipper denne gang
> Men den rette gruppe ville have været tele.internet.news-service
hmm det vidste jeg ikke, så vil jeg da lige forsøge der

> dk.binaer
> nen
>
> Du forsøger at poste et indlæg?
> Så prøv at dele filen op i 200 kb bidder
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
> http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet

udmærket forslag men jeg forsøger at poste et billede

tak for svaret martin. men andre er staidig velkomne
mvh Kim

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-01-02 13:41

> udmærket forslag men jeg forsøger at poste et billede

Du skal stadig gøre det.
Din poster har sikkert en indstilling til det.

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Kate

Dato : 06-01-02 17:21

> udmærket forslag men jeg forsøger at poste et billede

Jamen, det kan du godt alligevel. Dem der så skal se den i binaer skal
så bare samle filen for at kunne se det. Inde i dit postprogram er der
sikkert under avanceret famen i konti et sted du kan sætte et hak. Hos
mig står der "Break apart messages larger than" og så kan du selv sætte
størrelsen. Jeg kiggede her på OE 5.5, men så stor er forskellen vel
ikke til OE6.0

Kate