Agent: Gemme mange filer i samme katalog ?~
Fra : GiWeo

Dato : 03-01-02 10:52

Hejsa

Hvis jeg nu har flere filer liggende i en gruppe jeg |nsker at gemme i
et katalog jeg selv v{lger - hvordan g|r jeg s} det, uden at skulle
klikke ind p} hver enkelt fil ???

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Mogens

Dato : 03-01-02 13:08

On Thu, 03 Jan 2002 10:52:05 +0100, GiWeo <do@os.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Hvis jeg nu har flere filer liggende i en gruppe jeg ønsker at gemme i
>et katalog jeg selv vælger - hvordan gør jeg så det, uden at skulle
>klikke ind på hver enkelt fil ???

Group > Properties eller Default Properties > Directory

Så kan du bare markere filerne og vælge SAVE fra
menuen

Mvh Mogens

Fra : Madsen

Dato : 03-01-02 13:20

"GiWeo" <do@os.dk> skrev:

> Hvis jeg nu har flere filer liggende i en gruppe jeg |nsker at gemme i
> et katalog jeg selv v{lger - hvordan g|r jeg s} det, uden at skulle
> klikke ind p} hver enkelt fil ???

Kunne du ikke lokkes til at vælge et andet tegnsæt?
Jeg kan se du kører med 'NS_4551-1' hvor 'iso-8859-1'
havde været at foretrække.

Madsen.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 03-01-02 13:52

"GiWeo" skrev

> Hvis jeg nu har flere filer liggende i en gruppe jeg |nsker at gemme
> i et katalog jeg selv v{lger - hvordan g|r jeg s} det, uden at skulle
> klikke ind p} hver enkelt fil ???

Du sendte indlægget med dette i headeren:

Det ville være rart, hvis du indstillede Agenten til at sende med
ISO-8859-1 og 8bit encoding. Jeg kender ikke programmet og aner der-
for ikke hvordan man gør. Bertel Lund Hansen har skrevet om opsætning
af Agenten her:

Med venlig hilsen

Peder