(til esbjergenserne)
Fra : Henning Poulsen

Dato : 03-01-02 08:49

Til esbjergenserne:
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at sætte min iMac til esenettet
igen? Jeg har haft computeren i København hos min kæreste i nogle
måneder, men så gik vi fra hinanden, og jeg måtte sætte den til bynettet
her igen, men nu vil den ikke. Jeg ved ikke om jeg mangler noget
software eller konfigurationen er forkert. Den vil i hvert fald ikke,
når jeg putter ethernetstikket i computeren.
Hilsen Henning

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-01-02 23:23

Henning Poulsen <henning@imtoosexy.com> wrote:

> [...]
> software eller konfigurationen er forkert. Den vil i hvert fald ikke,
> når jeg putter ethernetstikket i computeren.

Jeg har desværre ikke fået læst nyheder et par dage, så jeg
svarer lidt sent. Hvis du ikke har fået hjælp endnu, vil jeg da gerne
gøre et forsøg. Desværre er jeg noget optaget i weekenden, men i næste
uge skulle jeg nok kunne finde tid.
Henrik Münster
Esbjerg