Korte linier
Fra : Brian Nilsson

Dato : 03-01-02 02:29

Hej, endnu en spørgsmål:

Kan man i modtaget i e-mail gøre deres linier korter? Jeg modtager en
række mails fra nogle postlitere og personer hvor deres linier forsætter
ud af skærm hvor jeg ikke længere kan se dem.

Postprogram : Pegasus Mail V. 4.01

- Mvh. Brian -

Fra : J. Martin Petersen

Dato : 03-01-02 11:14

Brian Nilsson <astrobln@yahoo.dk> writes:

> [...]
> række mails fra nogle postlitere og personer hvor deres linier forsætter
> ud af skærm hvor jeg ikke længere kan se dem.

Højreklik i mailen og vælg 'Reformat long lines' og/eller 'Wrap long
lines', alt efter temperament.

--
J. Martin Petersen "Atter springer gnuerne ud i vandet..."

Fra : Brian Nilsson

Dato : 03-01-02 12:02

> Højreklik i mailen og vælg 'Reformat long lines' og/eller 'Wrap long
> lines', alt efter temperament.

Yeeeesssss!!!!

Takker mange gange ...

- Brian -