leje af sommerhus i Sydfrankrig
Fra : Jones

Dato : 02-01-02 22:59

Vi er to familier med 10 voksne, der vil leje et feriehus i juli 2002 i
Sydfrankrig. Er der nogen, der har erfaringer med hjemmesider, der er
velegnede til at søge på eller er der nogen, der kender en udlejer, der
kan anbefales.

MVH. Jones

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-01-02 15:12

Prøv www.europaferie.dk

Fra : Jones

Dato : 04-01-02 00:22

"Thomas Jensen" <thomas@gronskiftet.com> skrev i en meddelelse

> Prøv www.europaferie.dk

Takker.

MVH Jones

Fra : mogens@knudsen.dk

Dato : 04-01-02 16:37

> [...]

>Sydfrankrig. Er der nogen, der har erfaringer med hjemmesider, der er
>velegnede til at søge på eller er der nogen, der kender en udlejer, der

Vi lejer overvejende gennem www.friferie.dk eller www.fbc.dk - FDM er
for dyrt... Også hvis vi er afsted 2 familier - een lejlighed til
hver synes vi er bedst og kan nemt arrangeres "door to door"

Jeg ville vælge et af følgende 3 steder (lejligheder), som varmt kan
anbefales (vi har været i Sydfrankrig mange gange):

Port Frejus - Residence du Port, som ejes af Pierre & Vacances
Cap Esterel - feriecenter i de Røde Bjerge mellem Agay og Frejus
Monaco - Villa Médicis (hotel) - Monaco er ikke så dyr, som navnet og
rygtet siger.

Jeg kigger sjældent i denne NG, så send mig en mail, hvis du vil vide
mere.
--
Mvh Mogens