Nye firma Jyderup ComputerOpHugning
Fra : martin andreassen

Dato : 02-01-02 22:41

Vi hugger computer op og så laver vi dem igen så vi kan sælge dem igen

NYT!!!!!

Så er vi igang med mobiltelen

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 03-01-02 00:41

> Vi hugger computer op og så laver vi dem igen så vi kan sælge dem igen

Du bliver nødt til at "reklamere" med det i den rigtige gruppe.
Da det ikke er første gang det sker kender du jo gruppens navn!!

Hilsen Erik.

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 03-01-02 08:06

Ka' du ikke ta' og skride fra denne NG, og forhåbendtlig snart gå på RØVEN.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 03-01-02 09:18

"martin andreassen" <martin.andreassen@teliamail.dk> skrev

> Vi hugger computer op og så laver vi dem igen så vi kan sælge dem igen

Det lyder da unødigt bøvlet, og har du overhovedet fået lov til det af
din mor og far? Først ødelægger du / I en computer, for derefter at bruge
tid på at reparere den igen - det lyder sandelig som en glimrende
forretningsidé.

Det glæder mig i øvrigt, at du ikke sansede at opgive en webadresse på
dit lille foretagende, sådan at nogen måske ved et uheld kunne have
forvildet sig ind på din hjemmeside. Bravo.

Og lige til en anden gang: Fat lige at den slags mere eller mindre
kiksede forsøg på at gøre reklame, skal placeres et sted i dk.marked
hierarkiet.

mvh
Peter

Fra : Carsten Keller

Dato : 03-01-02 18:58

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> wrote in message
> Det glæder mig i øvrigt, at du ikke sansede at opgive en webadresse på
> dit lille foretagende, sådan at nogen måske ved et uheld kunne have
> forvildet sig ind på din hjemmeside. Bravo.

Hvis du er interesseret, kan du bladre tilbage til d. 28/12. Der var han så
venlig ikke at glemme det med adressen. Siden er forresten forrygende grim.
Keller

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 03-01-02 21:07

"Carsten Keller" <c.keller@mail1.stofanet.dk> skrev

> Hvis du er interesseret, kan du bladre tilbage til d. 28/12. Der var
han så
> venlig ikke at glemme det med adressen. Siden er forresten forrygende
grim.

Njahhh, ellers tak - jeg tror jeg springer det besøg over. Jeg så godt
nok også hans spam-post den 28. december, men troede ikke han var så dum,
at han gentog sin posting.

mvh
Peter

Fra : Morbid Angel

Dato : 04-01-02 18:24

On Wed, 2 Jan 2002 22:41:29 +0100, "martin andreassen"
<martin.andreassen@teliamail.dk> wrote:

>Vi hugger computer op og så laver vi dem igen så vi kan sælge dem igen
>

>NYT!!!!!
>
>Så er vi igang med mobiltelen

hehe lyder lidt som en bonderøv ala heino fra snave =)

mvh

MA