Sang fra 54?
Fra : Hurricane

Dato : 21-01-01 16:03

Nogen der kan hjælpe mig med at finde en sang fra filmen "54"?

Det er den sang, man hører et klip af, da fyrene snakker om Olivia
Newton-John, hvorefter de kører afsted... den begynder nogenlunde sådan:
"Babababaaby....".

Ikke meget hjælp, men jeg håber en eller anden ved hvad det er for en sang
jeg snakker om...

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Wolverine: Get out.
Rogue: Where am I supposed to go?
Wolverine: I don't know.
Rogue: You don't know, or you don't care?
Wolverine: Pick one.

Fra : Hurricane

Dato : 21-01-01 16:29

Så fandt jeg den selv... "Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing
Yet"

Fed sang, forresten...!

Fra : Søren Rohde

Dato : 21-01-01 19:13

Hurricane <Hurricane@anarki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:94etdr$a9m$1@news.cybercity.dk...
> Wolverine: Get out.
> Rogue: Where am I supposed to go?
> Wolverine: I don't know.
> Rogue: You don't know, or you don't care?
> Wolverine: Pick one.

Ja fed punch-line, ikke? Er den mand i familie med Klinten? Jeg tænkte flere
gange at han da må være i familie med ham eller bare ville ønske han var
det...

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Fra : Peter G.

Dato : 21-01-01 21:40

"Søren Rohde" <soren_rohde@get2net.dk> wrote in message
> [...]
flere
> gange at han da må være i familie med ham eller bare ville ønske han var

Du skal vist til at læse flere tegneserier. Hvis du gør det, vil du nok se
at der ingen sammenligninger er mellem Clint Eastwood og Wolverine. Det er
som at sammenligne brugte kondomer og Monet-malerier

M.v.h.
Peter

Fra : Rasmus Weber

Dato : 21-01-01 23:34

| Du skal vist til at læse flere tegneserier. Hvis du gør det, vil du nok se
| at der ingen sammenligninger er mellem Clint Eastwood og Wolverine. Det er
| som at sammenligne brugte kondomer og Monet-malerier

Hvem er så kondomet og hvem er Monet'en? =)

--
-Rasmus Weber
weber@we-st.dk

Fra : Christina Estrup

Dato : 22-01-01 22:29

Rasmus Weber wrote:

> Hvem er så kondomet og hvem er Monet'en? =)

Og lige så vigtigt: hvilken betegnelse er mest skændig?

mvh
Christina

Fra : Peter G.

Dato : 22-01-01 23:44

"Christina Estrup" <wittest@nybro.dk> wrote in message

> Og lige så vigtigt: hvilken betegnelse er mest skændig?
>
> mvh
> Christina

*S* Som mine venner vil kunne bevidne har jeg aldrig været fan af Clint
Eastwoods skuespil. Så hvis jeg nogensinde omtaler ham i flatterende toner
må det være en fejl. Du kan påstå min betegnelse af Klinten var skændig
(personligt har jeg lige så meget brug og respekt for hans Dirty Harry-stil
som brugte præservativer), men Jærven har en unik skønhed (som Monet) i sit
væsen IMO.

Generelt når Clint Eastwood/Snavsede Harry ikke (min opfattelse af) Jærven
til sokkeholderne på nogen områder. De kan simpelthen ikke sammenlignes.
Deraf de to eksempler ..

M.v.h
Peter

--
Andelslejlighed omkring Kbh søges.
Omkring 50 m², brutto pr måned maks. 2200, andel op til 350.000

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-01-01 10:56

"Peter G." wrote:

> Generelt når Clint Eastwood/Snavsede Harry ikke (min opfattelse af) Jærven
> til sokkeholderne på nogen områder. De kan simpelthen ikke sammenlignes.
> Deraf de to eksempler ..

Enig. Bare trist jærven i X-Men filmen er sådan en skvatnakke. Det er jo lige
før Storm er større og mere brutal :-/

/Robert