Dårligere 2D på Asus V7700Ti 64Mb Deluxe e~
Fra : Martin T.

Dato : 02-01-02 21:20

Hejsa alle

Efter jeg erstattede mit ældre Hercules Geforce 2 MX Dual Display, synes jeg
2d grafikken er blevet elendig.

Virker som om grafikken er en lille bitte smule plørede i 2D. I 3D ser det
herregodt ud, samt er rigtig hurtigt i fx. opløsninger som 1280x1024x32 i
Return to Castle Wolfenstein. Her stod mit Geforce 2MX kort af.

Nogen som har samme problemer.

Mvh. Martin

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-01-02 13:05

"Martin T." wrote:

> [...]
> herregodt ud, samt er rigtig hurtigt i fx. opløsninger som 1280x1024x32 i
> Return to Castle Wolfenstein. Her stod mit Geforce 2MX kort af.

Sikkert, sagen er den at selvom Geforce chipsne alle laves af Nvidia så afhænger
billedkvaliteten af hvordan den enkelte producent laver resten af elektronikken.
Du burde overveje at finde lodekolben frem og modificere RF filtrene på kortet
eller måske bytte dit kort til et fra Canopus/ELSA/Gainward/Leadtek/Hercules i
stedet.

Mvh

Bruno