Q: Opdateringshastighed?
Fra : Leon Jessen

Dato : 02-01-02 18:59

Hvordan styres denne?

/Leon

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-01-02 19:39

"Leon Jessen" <JessenLeon@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:dOHY7.10955$Zm5.1022742@news000.worldonline.dk...

> Hvordan styres denne?

Undskyld...

Hvordan kan man være SÅ intet sigende, som i dit indlæg...

Ja JEG fatter det ikke

Fra : Jean Pierre

Dato : 02-01-02 19:53

Ja jeg ved heller ik lige hvad manden hentyder til...
Han kunne ligeså godt have skrevet: "?"

--
MVH Jean Pierre

Fra : Jens Petersen

Dato : 03-01-02 14:24

On Wed, 2 Jan 2002 18:59:16 +0100, "Leon Jessen"
<JessenLeon@Hotmail.com> wrote:

>Hvordan styres denne?

Tænker du på skærmens opdateringshastighed?

Det afhænger af hvilket operativsystem og sådan, men prøv at
højreklikke på desktoppen, vælg egenskaber -- indstillinger --
avanceret -- skærm.

Sådan er det i hvert fald på min Win2000.

Ellers spørg igen og fortæl lidt mere om dit system.

--
Jens

He who is ashamed of asking is afraid of learning.