PC100 Ram på 66Mhz bundkort?
Fra : Jens Pedersen

Dato : 02-01-02 10:29

Hejsa,

Lige et ekstraspørgsmål:

Kan jeg sætte SD PC100 RAM på et 66Mhz bundkort, eller _skal_ der bruges
PC66?
Det er et 66Mhz bundkort med BX chipset til Pentium2.

Jeg håber der er oplysninger nok.

--
Jens Pedersen

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 02-01-02 10:42

Hej

Jens Pedersen wrote:

> Kan jeg sætte SD PC100 RAM på et 66Mhz bundkort, eller _skal_ der bruges
> PC66?
> Det er et 66Mhz bundkort med BX chipset til Pentium2.

Det gør du bare. Du kan også sætte 133Mhz i.

mvh
Karsten Feddersen

Fra : Jens Pedersen

Dato : 02-01-02 10:53

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør du bare. Du kan også sætte 133Mhz i.

Tak igen! - så vil jeg da lige se på, hvad der er billigst.

--
Jens Pedersen

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 02-01-02 10:48

> Kan jeg sætte SD PC100 RAM på et 66Mhz bundkort, eller _skal_ der bruges
> PC66?
Det er ikke noget problem, PC100 fortæller at det KAN gøre helt op til
100mhz dvs, det kan klare alt fra 0-100Mhz, så det er intet problem at få
det til at klare 66Mhz Lidt som en bil der kan køre 350 kmt, den kan
også godt klare at køre 80 kmt på landevej forhåbentlig

mvh
Lasse