Andet multimedie
bentjuul 3670
3d modelling software?
Fra : studio@smalbro.dk

Dato : 23-11-00 00:53

Er der nogen der kan anbefale noget 3d modelling software? Jeg leder efter
noget entry-level og helst ikke i 3D Studio klassen.
Bjørn

Fra : Zafar Iqbal

Dato : 23-11-00 01:18

studio@smalbro.dk wrote:

> Er der nogen der kan anbefale noget 3d modelling software? Jeg leder efter
> noget entry-level og helst ikke i 3D Studio klassen.

Du kan evt. prøve med noget modeledervoks nede fra den lokale... :)

--

- Zafar Iqbal
http://www.digital-ray.dk

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 23-11-00 01:17

<studio@smalbro.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan anbefale noget 3d modelling software? Jeg leder
efter
> noget entry-level og helst ikke i 3D Studio klassen.

Hvorfor starte med noget entry-level software, for senere at skulle
skifte pga. manglende features?

Nok er 3D Studio MAX en anelse svært at komme igang med, men når først
du har lært de basale begreber, så går det stærkt.

Jeg har arbejdet med 3D Studio MAX i 3-4 år, og ville for noget tid
siden prøve at arbejde i Alias|Wavefront Maya fordi jeg ofte har hørt
hvor fedt det er. Det er totalt som at begynde forfra - helt fra
bunden - fordi programmerne er bygget op på forskellige måder og mange
kendte begreber hedder pludselig noget andet.

Start med noget software du _ved_ du kan blive ved med at bruge uden at
løbe tør for features. Maya er fedt, så måske skulle du starte der?

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 23-11-00 01:24

Jesper Kollerup Jensen - MediaSite Production skrev:
> Nok er 3D Studio MAX en anelse svært at komme igang med, men når først
> du har lært de basale begreber, så går det stærkt.

Og er man studerende kan man enda få det for 2500 kr (så vidt jeg husker
at havde læst det), for 3D Studio Max R2.5...

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

"Det er menneskeligt at fejle, totalt sammenbrud kræver en computer!"

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 23-11-00 01:24

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> wrote in message

> Og er man studerende kan man enda få det for 2500 kr (så vidt jeg
husker
> at havde læst det), for 3D Studio Max R2.5...

Og Maya til 4.500,-

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen