Hvordan kommer jeg videre.?
Fra : Jens Gibe

Dato : 01-01-02 23:50

Jeg har haft formateret min maskine og har lagt Forte Agent 1.8 ind
igen. Da jeg startede op hentede den min gamle mail ind, helt fra
sidste sommer. Og jeg kunne ikke stoppe den! Selvfølgelig kom der
nogen med Attachments som fyldte ad h. til. Da jeg havde modtaget ca.
100 indlæg var der een som er stor. Jeg får ca. 2 mb ind og så går der
koks i systemet og der lukkes ned. Jeg aner ikke hvad det er for en
meddelelse, jeg har intet at bruge det gamle l... til. HVordan får
jeg slettet det fra serveren????? Jeg kan jo ikke selv slette de gamle
mails INDEN jeg har modtaget dem????

Hjælp Hjælp

mvh Jens G

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-01-02 01:20

Jens Gibe skrev:

>Jeg har haft formateret min maskine og har lagt Forte Agent 1.8 ind
>igen. Da jeg startede op hentede den min gamle mail ind, helt fra
>sidste sommer.

Ja, det er logisk nok når du beder den hete gamle inlæg. Det
betyder *alle* når systemet er sat op fra bunden.

Det klares ved at markere alle grupper og vælge "Sample headers
from selected groups". I valgboksen kan du så bestille de sidste
100 indlæg.

Det kunne godt være bedst at vælge ud fra datoen og f.eks. 2 dage
tilbage, men desværre går det meget langsomt.

Hvis du er ligeglad med indlæg fra det tidsrum hvor du ikke havde
det kørende, er "Catch up with selected groups" langt det
hurtigste. Den markerer bare på dit system at du har læst alle de
eksisterende indlæg.

Begge valg ligger i menuen "Online".

--
Bertel