Mark knofler
Fra : Gregers Petersen

Dato : 15-01-01 16:52

Hej NG.

Jeg har lige siddet og set "Forsvundne Danskere" på Dr 1.

Jeg ved at det er Knofler, som har lavet underlægningsmelodien,
med en stille fløjte/panfløjte, men titlen kender jeg ikke :(

Er der en her, som evt. har en ide om hvad den hedder.

--
MvH

Gregers Petersen
http://main.internord.dk/~petersen

- Spiller trombone, men udtaler mig her på helt egne vejne ;)

Fra : Kristian Amby

Dato : 15-01-01 18:19

Irish Boy fra Cal

Mvh