bornholm camping
Fra : Per H

Dato : 01-01-02 20:40

Er det ikke snart tid til at tænke på sommerferie

Er der nogle der har prøvet Møllers camping på Dueodde?
Jeg skal leje hytte, men kun for 1 uge, og det er sku ikke lige let at
finde. Ellers aldre der har erfaringer med 1 uges hytteleje?

/ PH-BYG v/Per Hansen

icq 8212837

Fra : RK

Dato : 07-01-02 09:06

Hej Per
Vi, jeg og min fam. plejer altid en til to gange om året at camperer på
Møllers camping, og vi mener at det er en af øens bedste pladser.

Du kan finde mere info her http://www.dueodde-camp.dk/

Hvis du vil finde info om Bornholmske Campingpladser kan du finde det her
http://www.indexbornholm.dk/vis_kategori_2002.asp?kategori=Sommerhuse+og+Ove
rnatning&sub_kategori=Campingpladser+og+Vandrehjem

Med venlig hilsen

Reno Kure

Fra : Per H

Dato : 07-01-02 17:16

On Mon, 7 Jan 2002 09:06:01 +0100, "RK" <reno@private.dk> wrote:

Hej Reno

Er der ikke mange myg i skoven.
Hvordan er de små 15 m2 hytter?

Hvordan er de sanitære forhold.

det er åbenbart et af de få steder man kan leje hytter for kun 1 uge,
(skal kun bruge 1 ugee)

/ PH-BYG v/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-01-02 21:52

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan er de små 15 m2 hytter?
>
> Hvordan er de sanitære forhold.
>

> det er åbenbart et af de få steder man kan leje hytter for kun 1 uge,

Prøv Det lille Rejsebureau i Rønne. De har 2 campingpladser henholdsvis i
den nordlige del af byen og i byens sydkant. De udlejer både hytter og
campingvogne, og der kan du få priser incl. overfarten fra København til
Rønne på dagtur.
Jeg har været på pladsen i den nordlige del af byen. En rimelig god plads
ned til vandet og tæt på Rønne centrum.
Vi var der med egen campingvogn, men hytter og udlejningsvogne så ud til at
være udemærkede. Vi sparede mange penge på overfarten ved at benytte deres
tilbud om overfart + ophold. Ellers koster det jo en halv bondegård at komme
til denne pragtfulde ø.

Kurt

Fra : RK

Dato : 10-01-02 23:42

Hej Per

> Er der ikke mange myg i skoven.<
Nej det er der ikke, Det er ikke noget vi er plaget af her på Øen, jo det
kan da ske at man får et enkelt stik,
men det får men jo også andre steder.

> Hvordan er de små 15 m2 hytter?<
For at se til er de meget fine, vi har dog ikke selv opholdt os i en, men
alle hyterne ser meget indbydende ud,
og for hver år vi kommer er der bygget nye hytter.

> Hvordan er de sanitære forhold.
Meget fine.

> det er åbenbart et af de få steder man kan leje hytter for kun 1 uge,
> (skal kun bruge 1 ugee)
Nej det er ikke rigtigt nesten alle campingpladserne på Bornholm har
efterhånden hytter, som kan lejes for en uge.

Hilsen

Reno

Fra : Kenn - Erik Pedersen

Dato : 15-01-02 22:55

Med hensyn til svaret om Det Lille Rejsebureau:
Jeg har link: www.gallokken.dk