Søger gammel hit titel! (Ca. 1 år siden)
Fra : Mads Stetter

Dato : 14-01-01 12:38

Hej Alle

Her for et års tid siden var der en sang der hittede rimelig meget!
Og nu er problemet bare lige hvad det er den hedder...Hmm

Jeg mener at kunne huske at navnet på bandet er på 3 bogstaver og så kommer
de fra canada, tror jeg nok.

Håber virkelig at i kan hjælpe....

Det var en meget i ørefaldende melodi... i hvert fald for mit vedkommende!

Giv nogle bud..

Med Venlig Hilsen
Mads Stetter
ICQ: 27710266
http://home.worldonline.dk/~mstetter/

Fra : Knud K. H.

Dato : 14-01-01 13:44

> [...]
> Og nu er problemet bare lige hvad det er den hedder...Hmm
>
> Jeg mener at kunne huske at navnet på bandet er på 3 bogstaver og så

det var fanme sparsomme oplysninger.....

det ku være:
M2M
TLC
R.E.M.
men ingen af dem er canadiske....
--
mvh.
Knud K.H.

Fra : Kim Petersen

Dato : 14-01-01 14:27

Måske ATC - Around the world (la la la la la).

Aner ikke om de er fra Canada

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-01-01 22:46

"Kim Petersen"
> Måske ATC - Around the world (la la la la la).
>
> Aner ikke om de er fra Canada

De er tyske - bare for oplysningens skyld...

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 14-01-01 14:43

Yep... Så fandt jeg den!

Det var Len og nummeret hedder Sunshine!

Ellers tak for hjælpen!

Fra : Mads Stetter

Dato : 14-01-01 14:45

Mads Stetter skrev i meddelelsen ...
>Yep... Så fandt jeg den!
>
>Det var Len og nummeret hedder Sunshine!

Ups... Jeg mener steal my sunshine!