Logitech Dual Optical
Fra : Poul Christensen

Dato : 01-01-02 11:18

Hej og godt nytår.

Har købt ovenstående, men kan ikke få den til at køre under hverken XP eller
2000 SP2 på en MSI KT266A-RU.

Kan nogen give et tip - jeg har hentet den allernyeste Mouse Ware.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-01-02 11:41

"Poul Christensen" <chrispo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kan nogen give et tip - jeg har hentet den allernyeste Mouse Ware.

Virker din USB port?

Er den deaktiveret i bios eller enhedshåndtering?`

har du prøvet med andre USB enheder?

Fra : Poul Christensen

Dato : 01-01-02 14:33

Hej

> Virker din USB port?
>
> Er den deaktiveret i bios eller enhedshåndtering?`
>
> har du prøvet med andre USB enheder?

Min anden mus er også USB og fungerer upåklageligt og mit Logitech-rat
fungerer også fint - men jeg har også problemer med en USB-printer.

Hilsen Poul

Fra : Gregorianm17

Dato : 01-01-02 21:22

Hvis du kører xp nu, så prøv at bruge funktionen "windows update" som du
kan finde under "funktioner" i I explorer...
Der vil windows selv finde en driver der skulle virke...
Har selv dual optical og den har virket upåklageligt. Satte den bare i
usb porten og derpå har den virket siden!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Kasper Thor Larsen

Dato : 02-01-02 12:17

Prøv at tage alle andre usb-enheder fra. Så er jeg 99% sikker på at den
virker. Dit Motherboard har formodentlig 4 usb stik og det har i mange
tilfælde givet problemer med nogle usb-enheder. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg
løste problemet med en extern usb-hub. Siden har alle usb-enheder kørt
perfekt hos mig. Du har jo også problemer med en printer så mon ikke du
oplever samme problem?

Kasper Thor