Annihilator
Fra : Uffe Christensen

Dato : 12-01-01 14:22

Til Heavy Metal-folket: Tjek lige den nye plade med Annihilator: "Carnival
Diablos". Jeff Waters spiller en suveræn spade.

UffeC

Fra : Keld Petersen

Dato : 12-01-01 13:17

Uha, da... er de nu også tilbage fra de døde? Var der kun plads til Alice i
helvedet? Den må jeg da tjekke ud een af dagene...

Fra : Uffe Christensen

Dato : 12-01-01 14:29

Keld Petersen <remove.this.to.email.kingkeld@person.dk> wrote in message
> Uha, da... er de nu også tilbage fra de døde? Var der kun plads til Alice
> helvedet? Den må jeg da tjekke ud een af dagene...

Glæd dig! Jeg synes for så vidt, at den er på højde med "Alice In Hell" og
"Never Neverland". Men OK! Den er noget mere "moderne". Men synes ikke at
Waters har swinget så godt i årevis. Oplagt. Gennemført.

UffeC

Fra : Ken Larsen

Dato : 13-01-01 00:15

Uffe Christensen skrev i meddelelsen ...

> [...]
>"Never Neverland". Men OK! Den er noget mere "moderne". Men synes ikke at
>Waters har swinget så godt i årevis. Oplagt. Gennemført.

Nu må jeg spørge, er Waters den der har sunget altid?

MVH
Ken Larsern

Fra : Uffe Christensen

Dato : 13-01-01 01:45

Waters er det eneste helt originale medlem, ja

UffeC

Fra : Keld Petersen

Dato : 15-01-01 08:12

Water sang ikke på Alice In Hell pladen... jeg husker en blond sanger i
musikvideo'ën...