Dansk gruppe (navn) ?
Fra : Henning L.Andersen

Dato : 11-01-01 19:47

Der var i 80-90érne en gruppe der hed (udtales) Radio.
Hvordan pokker stavede de navnet, jeg har nemlig søgt information om dem
på nettet, men uden held

--
Mvh.
Henning L.Andersen

Fra : nikolaj borg

Dato : 11-01-01 20:40

Den Thu, 11 Jan 2001 19:46:37 +0100, skrev "Henning L.Andersen"
<rammemc@city.dk>:

>Der var i 80-90érne en gruppe der hed (udtales) Radio.
>Hvordan pokker stavede de navnet, jeg har nemlig søgt information om dem
>på nettet, men uden held

En søgning på google afslører, at de vist hedder ray-dee-oh

<http://www.google.com/search?q=ray+dee+oh&hl=da&safe=off&btnG=Google-s%F8gning&lr=lang_da>

/Nikolaj

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-01-01 01:29

Den Thu, 11 Jan 2001 20:39:51 +0100, skrev nikolaj borg
<nikolSPAM@jborg.dk>:

>En søgning på google afslører, at de vist hedder ray-dee-oh
>
><http://www.google.com/search?q=ray+dee+oh&hl=da&safe=off&btnG=Google-s%F8gning&lr=lang_da>

Jeg bøjer mig..... flertallet siger ohh, ikke oh, men begge stavemåder
findes altså på nettet :)

/Nikolaj
- der synes det er fedt med sådan en mangfoldighed på nettet.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 12-01-01 01:49

On Fri, 12 Jan 2001 01:28:37 +0100, nikolaj borg wrote:

> Jeg bøjer mig..... flertallet siger ohh, ikke oh, men begge
> stavemåder findes altså på nettet :)

Der er dobbelt 'h' på LP'en (10 kr!)

Mvh.

--
"All the truth in the world adds up to one big lie" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : notme

Dato : 11-01-01 21:01

Ray-Dee-Ohh

Bestod af:
Poul Halberg (guitar)
Carolie Henderson (voc)
Maria Bramsen (voc)
Michael Bruun (guitar)
Christian Dietl (bas)
Jan Sivertsen (trommer)
Simon West (keyboard)

Altså nogle af de "dyre" drenge og piger inden for dansk musik....

Fra : Morten Krautwald - K~

Dato : 14-01-01 02:07

Halløjsa....

Jo der var engang en gruppe der hed radio men deres navn blev stavet RAY DEE
OHH.
Så nu skulle det være muligt at finde noget om dem.