Vort firma har vort eget og en del af vore kunders liggende hos Azero
vi er 100% tilfredse, og har altid været det.
Til alle de underlige på nettet:
NEJ vi har ikke interesser i Azero, og vi tjener IKKE på at henvise
til Azero, men gør det meget gerne.
Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf: 48188551 Fax: 48188551 Hotline:40188551 alle dage 7oo-22oo
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.
On Mon, 31 Dec 2001 16:28:57 +0100, "Klaus Brakmann"
<kbmm@hotmail.com> wrote:
>Hej gruppe
>
>Jeg synes at jeg blev rigtigt godt snydt da jeg for nylig købte webhotel hos
>
www.azero.dk
>
>Det første jeg konstaterede var at skidtet ikke virkede før 3 dage efter,
>selvom de lover det skal virke på 1 time. Nå - skidt med det, den slags
>vildledende salgsgas ses tit.
>
>I den efterfølgende uge var uafbrudt bøvl med at logge på deres SMTP server.
>De undskyldte det med at det var fordi der var mange brugere, og at man bare
>skulle bruge sin ISP´s SMTP. Okay det accepterede jeg så.
>
>I efterfølgende 8 uger var der 2 gange, hvor ALT min email forsvandt
>fuldstændigt den pågældende arbejdsdag. Nå, men jeg tog til takke med deres
>søforklaringer om at email ville komme indenfor 3 dage, da den - som de
>påstod lå i relay hos UNI-C. Den kom aldrig, og det var jeg godt klar over.
>Azero er bange for at folk finder ud af at deres email faktisk forsvinder
>totalt, og derfor kommer de med løgnehistorier eller også er de bare totalt
>inkompetente indenfor IT (nok begge dele).
>
>I samme periode har der været utallige døde perioder hvor mit site ikke har
>været tilgængeligt. Fra andre af Azero´s utilfredse kunder ved jeg at deres
>skidt altid går ned når et site får mange hits som følge af offentlig
>omtale.
>
>Nu for nylig flød bægeret dog over hos mig, og jeg mistede tilliden og
>tålmodigheden til Azero da endnu en dags email gik helt tabt. Deres tekniske
>forklaringer holdt ikke vand. De fyldte mig rent ud sagt med løgn. Jeg
>sætter selv servere op, udvikler websites, bygger PC-ere, laver VPN
>forbindelser, konfigurer routere o.s.v. - så mig kan de ikke fylde med løgn.
>Jeg opdagede indenfor 5 min at deres server var gået ned. Nu ville jeg have
>bevis for at de ikke talte sandt mht. at emails aldrig forsvandt. Jeg
>afsendte nu således kontinuerligt i intervaller, en betydelig mængde emails
>til min egen mailbox hos Azero og disse emails er gået helt tabt, og de er
>ikke sendt tilbage til afsenderen. Der er nu gået 10 dage og de er fortsat
>totalt bortkommet sammen med anden vigtig epost som jeg var afhængig af den
>pågældende dag. Azero fylder mig fortsat med løgn og snakker udenom. Jeg har
>anmodet Azero om at få mine penge igen for det år som jeg var så dum at
>forudbetale, men dette afviser de, og henviser til deres inkompetente
>support som jeg overhovedet ikke har brug for. Derfor er jeg nu særdeles
>vred på Azero.
>
>Jeg skal iøvrigt sige at Azero har haft muligheden for dialog, og at jeg
>advarede dem om konsekvenserne ved at snyde mig, derfor er der ikke mere at
>gøre på det plan, idet de selv har valgt krigen fremfor en fredelig løsning.
>Firmaet kunne have nemt have løst dette problem i fordragelighed, men har
>ikke villet - så nu vil jeg/vi gøre alt for at skade Azero - og vil vil
>holde ud i mange år.
>
>Jeg vil have mine penge igen for det skidt de har solgt mig - hvordan får
>jeg det ?
>
>Jeg er villig til at bruge mange ressourcer på at retfærdigheden skal ske
>fyldest, og at Azero anerkender at de er inkompetente og sælger plat
>produkter.
>
>Jeg agter at starte en masse sager mod dem, således at folk bliver advaret
>mod at benytte dem. Det er uforståeligt for mig hvis man kan slippe afsted
>med at sælge så dårlige produkter som Azero gør.
>
>Hvilke §§ kan anvendes i et kommende sagsanlæg ?
>Produktansvarsloven, Købeloven, Aftaleloven, o.s.v. ???
>
>Kan man klage til forbrugerstyrelsen over Azero´s dårlige vare ?
>
>Kan ens retshjælpsforsikring anvendes til at føre erstatningssag mod dem ?
>
>Vil det være lovstridigt at oprette mængder af hade-websites hvor der
>advares mod brug af Azero, og at indsætte søgekriterier i metatags som kan
>forveksles med deres eget site. Jeg tænker på at klone hele deres site og så
>ændre i det, og lægge det på andre domænenavne o.s.v. Resultatet skal være
>at folk der søger på Azero skal ledes til mit hadesite hvor de bliver
>advaret mod at benytte Azero. Jeg har kontakt til mange grupper som laver
>aktioner mod websites og firmaer der ikke opfører sig ordentligt. Vil det
>være lovstridigt i DK at angribe deres servere med milliarder af besøg,
>således at de bliver uanvendelige og forhåbentligt går ned ?
>
>Vil det være lovstidigt at indhente oplysninger om firmaet alle tilgængelige
>steder, f.eks Erhvervs & Selskabsstyrelsen o.s.v og så lægge oplysningerne
>ud på de etablerede hadesites ? Formålet er at fokusere på de ansvarlige i
>Azero´s ledelse, og således gå målrettet efter personerne.
>
>Jeg ville kunne opspore samtlige webhotelkunder som ligger på deres servere.
>Ville det være lovstridigt at lave mailinglister med advarsler til disse
>tusindvis af Azero kunder ?
>
>Alle forslag til hvorledes Azero´s platfirma kan stoppes imødeses. Alle kneb
>imødeses.
>
>Er der andre med dårlig erfaring med Azero der vil være med i hadekampager
>mod Azero, så giv Jer til kende her ?
>Jeg søger folk der vil være med til at nedlægge Azero og deres platfirma,
>skriv til:
>post2200@usa.net
>
>Hvis du vil være med til at spolere Platfirmat Azero, så send emails. Du vil
>få stillet webplads, expertise, software, internetforbindelser og penge til
>rådighed hvis du har nogle ideer der virkeligt sætter en stopper for dem.
>
>Med venlig hilsen
>
>
>
>
>
>
>