Dansemusik/mp3 for de "unge på 40"
Fra : Hagen

Dato : 31-12-01 14:30

No'en links ?

Skal holde fest for de "gamle"

--
Mvh/best regards
Hagen Ahlgren
ICQ:131594101

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-12-01 15:50

Hagen <hagen.ahlgren@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c306852$0$55541$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> No'en links ?
>
> Skal holde fest for de "gamle"
>

> --
> Mvh/best regards
> Hagen Ahlgren
> ICQ:131594101
____________________

Hvis du ønsker et orkester til at spille så kig på www.musikevent.dk som
har landets største udbud af orkestre i mange prisklasser, heriblandt en
masse dansktoporkestre. Det er jo nok det du søger. Du kan forøvrigt læse om
dansk musik på www.dansktoppen.subnet som nok er landets mest seriøse
nyhedsside indenfor dansk musik.
Men prøv lige at se her hvad jeg fandt. Du kan jo lige smutte i banken
(skråstreg) sparekassen og hæve 600 kr, så kan du give dem en billet til
dette arrangement http://www.kandis.dk/Dansegalla.htm
Det er det tranditionsrige årlige dansegalla i Ålborg. I år medvirker
Kandis og Vikingerne.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-12-01 15:54

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c307b23$0$55592$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Ups - fejl i link - det skal være www.dansktoppen.subnet.dk

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 05-01-02 10:35

> http://www.kandis.dk/Dansegalla.htm
> Det er det tranditionsrige årlige dansegalla i Ålborg. I år
> medvirker
> Kandis og Vikingerne.

Tror egentlig hellere at jeg vil have en blindtarmsbetændelse.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 05-01-02 10:35

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 01-01-02 17:21

"Hagen" <hagen.ahlgren@privat.dk> skrev i en meddelelse
> No'en links ?
>
> Skal holde fest for de "gamle"

Når det gælder "de unge på 40" har du oceaner af muligheder..........Først
og fremmest: hvad lyttede "dine gamle" til da de var 15-20år? Var det
dansktop eller var det CVJørgensen, Malurt, Bifrost, Røde Mor, Pink Floyd,
Donna Summers, Gloria Gaynor, Bee Gees, Deep purple, Tøsedrengene, John
Scofield eller hva'? Find noget fra deres musiksmag fra dengang, og du har
et næsten sikkert hit.

Vi spiller til dans til masser af 30-40-50års fødselsdage, netop fordi
fødselaren ikke vil have dansktop.
60'er generationen er ikke så nem endda......selvom vi er "de gamle"

Godt Nytår
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Invisible Man

Dato : 02-01-02 00:30

"Hagen" <hagen.ahlgren@privat.dk> skrev i en meddelelse
> No'en links ?
>
> Skal holde fest for de "gamle"
>

> --
> Mvh/best regards
> Hagen Ahlgren
> ICQ:131594101

Hvis det skal være (glad) dansemusik kan jeg anbefale Michael Viner's
Incredible Bongo Band - de har bl.a. lavet en lææææækker version af Shadows'
Apache. Bongotrommer, blæsere og hammond-orgel - need I say more?? Det holder,
helt sikkert!!
Ellers så noget 70er-disco...??? Det plejer også at få sat gang i folk, det
kunne fx. være Tommy Sebach...?

---I.M.