Papa Roach
Fra : Christian Muus

Dato : 10-01-01 09:56

Hej!

Nogen, der ved hvem der opvarmer for Papa Roach i Pumpehuset d. 23/1??

Christian Muus

Fra : "

Dato : 10-01-01 19:55

"Christian Muus" <chmuu1@uvm.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Nogen, der ved hvem der opvarmer for Papa Roach i Pumpehuset d. 23/1??

De er på turné med (hed)p.e. men af en eller anden grund kommer (hed)
ikke med til Danmark.

Jeg tror ikke, der er nogen, som varmer op for dem.

Mvh.
Benjamin Bach

Fra : Gergen

Dato : 10-01-01 21:42

<tagman> <tagman@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:je276.12652$zH2.548600@news000.worldonline.dk...
> "Christian Muus" <chmuu1@uvm.dk> wrote in message

> De er på turné med (hed)p.e. men af en eller anden grund kommer (hed)
> ikke med til Danmark.

(hed)? Er der nogen der hedder det?

--
Christian
-----

Fra : "

Dato : 11-01-01 15:20

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> (hed)? Er der nogen der hedder det?

Spørger du seriøst?

(hed) er deres hovednavn. I virkerligheden hedder de (hed)p.e., men eftersom
p.e. er en forkortelse for noget forskelligt hvert år, er det vist ikke
normalt at
tage det med. Sidste år stod det vistnok for planetary evolution.

Hvis du vil søge på dem skal du nøjes med at skrive hed pe . Tjek også
www.hedpe.com

Mvh
Benjamin Bach

Fra : Gergen

Dato : 11-01-01 17:56

<tagman> <tagman@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Wij76.14676$%c2.651579@news010.worldonline.dk...
> "Gergen" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Spørger du seriøst?

Ja, for det virker da underligt at skrive et navn i parentes

Christian

Fra : "

Dato : 11-01-01 21:31

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
> Ja, for det virker da underligt at skrive et navn i parentes

Tjaah, det er da sikkert meget smart, når man henvender sig
til teenage skatere.

I øvrigt et okay album, de har lavet i år, men jeg blev hurtigt
træt af det.

Mvh.
Benjamin Bach

Fra : Gergen

Dato : 11-01-01 23:23

<tagman> <tagman@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:LKo76.733$dK2.19652@news010.worldonline.dk...
> "Gergen" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
>
> Tjaah, det er da sikkert meget smart, når man henvender sig
> til teenage skatere.

Det må du også lige uddybe - har teenage skatere da et specielt forhold til
paranteser?

--
Christian
-----
Bionic Flavour - www.stas.net/bionic

Fra : "

Dato : 12-01-01 15:48

> Det må du også lige uddybe - har teenage skatere da et specielt forhold
til
> paranteser?

Nej, men de har en overdreven stræben efter originalitet, som
f.eks. går ud på at sætte paranteser om ting (ej, okay, det er
måske ikke liiige parantes-tingen).

Mvh.
Benjamin Bach