[OT] Sex og svamp
Fra : Guess

Dato : 31-12-01 10:59

Er det okay at dyrke sex selvom man har skedesvamp?
Kan der ske noget ved det, andet end det måske gør en smule ondt?

/Guess

Fra : Mirian

Dato : 31-12-01 11:50

"Guess" <tilanne@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er det okay at dyrke sex selvom man har skedesvamp?
> Kan der ske noget ved det, andet end det måske gør en smule ondt?
>
> /Guess

Hej Guess

Der kan ske det hvis du har svamp i skeden, at du smitter din partner med
svamp.
Jeg synes at det gør meget ondt i min skede når jeg har svamp, hvis jeg
dyrker sex, men hvis du ikke har smerter og i gerne vil dyrke sex, så søg
for at han har kondom på, da han ellers vil blive smittet og hvis du spørger
min kæreste, så er det ikke særlig sjovt at have svamp når man(d) er mand!
(ikke at det er sjovt for en kvinde!!)

MVH Mirian

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-12-01 11:54

"Guess" <tilanne@yahoo.dk> wrote in message
> Er det okay at dyrke sex selvom man har skedesvamp?
> Kan der ske noget ved det, andet end det måske gør en smule ondt?

det virker jo ret harmløst.... men du kan faktisk godt smitte din partner
med det... også uden at han har symptomer af det....
og så kan du nok se dilemmaet... du ahr det og smitter ham.. bliver
behandlet og er rask.. så smitter han dig... så kør den ellers bare
derudaf.... i kan blive ved med at smitte hinanden i det uendelige...

som udgangspunkt vil jeg sige at hvis du har en ubehandlet svamp så brug
kondom (også selvom du og din partner er testede og monogame)... det er i
sidste ende dig selv du passer på....
og så kom i bang med en behandling....
hvis i har haft ubeskyttet sex synes jeg du skal sende kæresten afsted til
lægen og blive testet inden du elsker med ham igen... igen for at passe på
dig selv...
--
knus sabina

behind every good woman,